Wednesday, October 31, 2007




....γιορτάζουμε παρακαλώ.....ναι-ναι, παρ'όλο που έχω τον μαλάκα τον Mένιο δίπλα μου
να μου ζαλίζει τ'αρχίδια.....και αν συνεχίσει να λέει μαλακίες θα τον εκπαραθυρώσω....ναι-ναι γιορτάζουμε !!!why????

Γιατί ακούτε τραγουδάκι σ'αυτό το blog και αν θυμάμαι και αύριο πως να ξαναβάλω τραγούδια στο blog θα ακούσετε πολλά ακόμα.....

Πίνομεν και κράσους από την ορεινήν Κορινθίαν και τσιμπάμε τους μεζέδες που μας έφτιαξε το Μαράκι...αλλά επειδή είμαι και καλό τσίρκο(από σόι ρε σεις) να κάνω και την ρουφιανιά μου και να πω ότι ο μαλάκας ο Μένιος κλαίγεται δίπλα μου γιατί του λείπει μία ύπαρξις!!!
...θυληκό είναι στη μέση καθώς καταλάβατε και καθότι έχει ξεπορτίσει tonight to hang out(που λεν και στου χουριόμ).....ο σκληρός Μένιος έχει γίνει λιώμα και δεν μπορούμε να τον συνεφέρουμε......

...βρε τι σουτζουκάκι σαλονικιότικο να του δίνει το Μαράκι,
τι γεμιστές πιπεριές με φέτα να του φτιάχνει τίποτα αυτός.....
Οπότε, γουστάρουμε και γιορτάζουμε που ο φίλος μας έχει φορτώσει
δαγκωμένες λαμαρίνες το αμάξι, το σπίτι του και την καρδιά του και πίνουμε ένα ποτηράκι στην υγειά της!!!!!

Φιλιά παιδιά, τα λέμε.....εβίβα...

No comments: