Thursday, October 18, 2007

...θέλω να τα πω.....




...όπως υπάρχουν στο μυαλό μου...


...Άλλο εξομολογήσεις και άλλο απαντήσεις...


...Θέλω να τα πω...


...σαν να παραμιλώ...



...έγραψε κάποτε σε στίχους και μουσική ο Άκης Πάνου....
έτσι και εγώ,
με αφορμή ένα "σκοτεινό" ερώτημα-υπονοούμενο που μου έθεσε
ο Κωστής, σε ένα προηγούμενο post,
θέλω να πω το "πιστεύω" όπως το λεν
οι αξιοσέβαστοι μεγαλοδημοσιογράφοι-stars-celebrities-wanna be "βαθύ λαρύγγι" του watergate....αααα και κάτι άλλο....αν κανείς εδώ τον "πνίξει το δίκιο" και θέλει να μου αρχίσει υψηλού επιπέδου αντιπαράθεση για τα πιστεύω μου,
να τον προλάβω λέγοντας ότι ξέρω καλά ότι δεν είναι όλοι οι μεγαλοδημοσιογράφοι παράσιτα.....είναι όμως το 95%....και αν κάποιος διαφωνεί και σ'αυτό.....να πάρει την διαφωνία του και να πάει να.........κοιμηθεί μαζί της!!!!

Το ίδιο ιχύει και για όποιον παρεξηγηθεί για την "παραμόρφωσην"
του θρησκευτικού κειμένου.

Δεν πιστεύω σε θεούς...πιστεύω σε ανθρώπους με θεϊκά κότσια στη ζωή!!

Το post αυτό είναι αρκετά ρατσιστικό και ο γράφων δεν χαίρει και
πολύ υψηλού διανοητικού επιπέδου για να το συζητήσει!!!

Κοινώς.....δεν έχω επίπεδο ρε......είμαι ανεπίπεδος και όποιος γουστάρει......!!!!

Περνάω στο παρασύνθημα......(κάποτε είχα φάει φυλακή στη σχολή ΥΕΑ,
επειδή δεν πέρασα στο παρασύνθημα και από τότε πάντα περνώ)

Πιστεύω!!!

Πιστεύω εις ένα Θεόν, Λαμπράκη, Παντοκράτορα, ποιητήν φυλλάδων και πληροφόρησης,
ορατών τε πάντων και αοράτων.
Και εις τους κυρίους δημοσιογράφους αυτών, τους εκ του Πατρός γεννηθέντες
άρχοντες της τηλεόρασης.
Φως εκ φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού γεννηθέντα,
ου μάθει ποτέ ο κοσμάκης την αλήθεια από εμάς.

Τον δι' ημάς τους δημοσιογράφους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών, και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος Αγίου, και Μαρίας της Παρθένου, και ενανθρωπήσαντα.

Λαδοθέντα τε υπέρ ημών επί πάσας κατευθυνομένης πληροφορίας προς πάταξην της αλήθειας!
Και αν όποιαν αλήθεια αναστάντα τη τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς,
και ανελθόνται εις τα περίπτερα ή τα κανάλια, και καθεζόμενον εκ δεξιών του Κούλογλου ή όποιου άλλου ελλεεινού πλην σοβαρού δημοσιογράφου,
πάλιν ερχόμενον μετά δόξης πάταξον αυτόν και κάθε αλήθεια,
Ου της Βασιλείας ουκ έσται τέλος.

Και εις το Πνεύμα το Αγιον, το Κύριον, το Ζωοποιόν, το εκ του Τεγόπουλου και λοιπών εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν διά των Προφητών ότι πάρομεν όλοι βίλες εις τα Βόρεια Προάστια ,έχουσι πισίνες τζακούζι κλπ.

Εις Μίαν, Αγία, Καθολικήν, και Αποστολικήν Λαμογιάν.
Ομολογώ έν Βάπτισμα εις άφεσιν δημοσιογραφικών αμαρτιών.
Προσδοκώ πλούτη, δόξα, να γίνω σαν τον Τρανταφυλλόπουλον, να βγάζω προσεχώς
από την αρχή της βδομάδος ότι έχω καυτήν είδησην για την εκπομπήν της Παρασκευής και στον ενδιάμεσον χρόνον να παίρνω το ιερό "λαδωματάκι" μου για να μην βγάζω την είδησην ...... και ζωήν του μέλλοντος αιώνος.
Επίσης θα ορίζω ΕΓΩ ποια είναι τα προβλήματα αυτού του λαού,
κάνοντας τηλεορασοπληξείαν μιας και όλοι βλέπουν πλέον ΤV επειδή
δεν έχουν μία να πάνε πουθενά!
Αμήν.

7 comments:

Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε λαμόγιο κατέβασε απ' το εικόνισμα τον Αλαφούζο!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλημέρα,

λες???....

:-))))

purple said...

ρε συ το καπελο σου βγαζω... και τη γοβα αμα λαχει που την εχω και ετοιμη!!!

καλημερες :-)))

Το μεγαλο μας τσιρκο said...
This comment has been removed by the author.
Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλημέρες.....

για να είσαι έτοιμη εσύ να μου βγάλεις και γόβα(τιμή μου βεβαίως-βεβαίως) πάει να πει ότι είσαι στην δουλειά σου.....οπότε να σταματήσεις τις τάσεις στριπτίζ που έχεις στον εργασιακό σου χώρο.....παρ'όλο που καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο βλέπωντας το very promising πρόσωπό μου!

:-))))))))))

υγ.....κάπως την έχω δει εγώ ρε παιδί μου αλλά αδυνατώ να καταλάβω πως ακριβώς.....

osela said...

τσιρκο πολύ ωραίο, να το μελωποιήσουμε (πάντα είμαι ένα βήμα μπροστά)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλημέρα,

άσε-άσε δεν είναι καιρός για τέτοια γιατί τώρα που έπιασε "κατα τύχη και όλως τυχαίως" η κάμερα τον Χριστόδουλο να κλαίει, βρίσκονται σε μεγάλη θρησκευτική συγκίνηση οι οπαδοί κια θα μας φέρουν , χριστιανικώς, κανένα σταυρό στο κεφάλι.....

:-)))))))))))