Tuesday, October 16, 2007

...με όνομα βαρύ...σαν το "απτάλικο"!!!

...το Σάββατο βγήκαμε και φάγαμε τα τελευταία λεφτά του μήνα!!!
Ναι-ναι το λέω και "ουκ αισχίνομαι"!!!!

Μετά από συνειδητοποίηση της κατάστασής μας είπαμε να γουστάρουμε
για πάρτυ μας κι ότι βρέξει ας κατεβάσει!
Μετά τη βγάζουμε με το overdraft!

Ξεκινήσαμε να κλείσουμε τραπέζι στη "Μαγιοπούλα" για Βαγγέλη Κορακάκη....
ανοίγει αύριο όμως....ξεφυλίζοντας το αθηνόραμα πέφτει το μάτι μου στο όνομα
"Κώστας Παπαδόπουλος" στο Απτάλικο......δε μπορεί σκέφτομαι....παίζει ακόμα ρε παιδί μου!!!

....ας σας εξηγήσω όμως "τι εστί" Κώστας Παπαδόπουλος...
....είναι ένας από τους μεγαλύτερους σολίστες μπουζουκιού που έχουν περάσει ποτέ.
Συνεργάστηκε με τους σημαντικότερους λαϊκούς δημιουργούς, όπως Μ. Βαμβακάρη, Β. Τσιτσάνη, Γ. Παπαϊωάννου, Δ. Γκόγκο (Μπαγιαντέρας), Απ. Καλδάρα, Ακ. Πάνου, κ.α., ηχογραφώντας τα πιο ιστορικά τραγούδια τους.

(εδώ σε συναυλία με Πουλόπουλο-Μητροπάνο-δεξιά από την κοπέλα
ο Παπαδόπουλος,αριστερά ο Καρνέζης.....όπως κοιτάμε την φωτο)
Από την δεκαετία '60 το δίδυμο Λάκης Καρνέζης-Κώστας Παπαδόπουλος
ήταν τα μπουζούκια του Μίκη Θεωδωράκη και όλων των μεγάλων συνθετών.

Απλός και με πενιά που σε μαγεύει.....τον είχα δει στα 13 μου στο "περιβόλι του ουρανού"
στην Πλάκα.....και καθώς ξεκινούσα τότε να παίζω μπουζούκι....η μητέρα μου
του είχε ζητήσει να μου δώσει καμιά συμβουλή και μετά το πρόγραμμα μου είχε πει....
"το μυστικό είναι να παίζεις όσο πιο πολύ μπορείς και όλα θά'ρθουν"!!!
....κατά τις 4 το πρωί, κατεβαίνοντας για την τουαλέτα και έχοντας πιεί το πρώτο μπουκαλάκι με τον Νικαιώτη φίλο σχεδόν μόνοι μας, τον πετυχαίνω στη σκάλα,
και γίνεται ο εξής διάλογος:
-Κε Παπαδόπουλε ευχαριστούμε πολύ!
-τι λες αγόρι μου....εμείς ευχαριστούμε και συγνώμη για τον ήχο!
(εδώ παθαίνω σοκ γιατί ο ήχος ήταν καταπληκτικός στο δικό μας αυτί και
γιατί ένας άνθρωπος-ιστορία μιλάει σε έναν άγνωστο σαν να απολογήται)
-γιατί συγνώμη...μια χαρά μας ακούγεται εμάς!
-αλλάξαμε ηχολήπτη σήμερα, μου λέει, και δεν ήταν καλός ο ήχος!
-δεν έχουμε το δικό σας "αυτί" αλλά μας φαίνεται μια χαρά εμάς.....σας είχα δει πριν 20 χρόνια στο "περιβόλι του ουρανού" και χαίρομαι που σας ξαναβλέπω απόψε να
ρίχνεται τις πενιές σας!
....σκάει στα γέλια....και λέει
-τι μου λες ρε φίλε...στο "περιβόλι του ουρανού" εεε???....νά'σαι καλά....τι μου θύμισες!!!
-...εσείς να είστε καλά Κε Παπαδόπουλε!
-ευχαριστώ πολύ παιδί μου και ......πάλι συγνώμη για τον ήχο....θα τον φτιάξουμε!
Το πρόγραμμα στο "Απτάλικο" είναι καταπληκτικό, με ωραίες εναλλαγές στην ορχήστρα
και τους τραγουδιστές. Ο Κώστας Μάτσιος εξαιρετικός και γενικά θα ακούσετε καλή ελληνική μουσική από ρεπερτόριο Μπιθικότση-Θεοδωράκη-Ξαρχάκο..
.....μέχρι παλιά ρεμπέτικα σε αυθεντικές εκτελέσεις!!
Οι μεγάλοι καλλιτέχνες είναι απλοί.....δεν είναι βεντέτες.....σέβονται το χάρισμα
που έχουν και σέβονται και τον κόσμο που τους αγαπάει!!!
Να είστε καλά ΚΥΡΙΕ Παπαδόπουλε και σας ευχαριστούμε που τιμάτε την ιστορία σας
και την ελληνική λαϊκή μουσική!

6 comments:

Ασκαρδαμυκτί said...

Α ρε φίλε τι μου θύμισες...
Γνώρισα κάτι αφανείς ήρωες του μπουζουκιού που έφτιαχναν μπουζούκια από καβούκια χελώνας!

osela said...

άξιζε λοιπόν, ωραία.
και τώρα "΄δωστε και σώστε" !

takis said...

"..Οι μεγάλοι καλλιτέχνες είναι απλοί.....δεν είναι βεντέτες.....σέβονται το χάρισμα που έχουν και σέβονται και τον κόσμο που τους αγαπάει!.."

Ακριβώς αυτό είναι που ξεχωρίζει ενα μεγάλο καλλιτέχνη απο έναν απλό καλλιτέχνη..

Ακόμα και ένας μη πολύ φίλος του μπουζουκιού (σαν εμένα)δεν μπορεί παρά να χειροκροτήσει αυτόν τον άνθρωπο..

Hδονικά Μοναχική said...

Μα πως μπορείς?

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλημέρα,

@ασκαρ
...ορισμένοι άνθρωποι έχουν απίστευτα χαρίσματα όντως...

@osela
...δε βαριέσαι..."παιδιά-σκυλιά δεν έχουμε" που λένε οπότε όλα οκ!
...μη φανταστείς ότι θα πεινάσουμε κιόλας όμως ε?

@τάκης
Αξίζει ένα χειροκρότημα Τάκη....πίστεψέ με!!

@Hδονικά Μοναχική
τι εννοείς?...καλώς πέρασες!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Έμαθα ότι το Σάββατο αυτό ή το άλλο θα έχει αφιέρωμα στον Κώστα Παπαδόπουλο ο Σπύρος Παπαδόπουλος στην εκπομπή του "στην υγειά μας".....για όποιον ενδιαφέρεται!