Monday, October 8, 2007

Σαντουράκι στην Αριστοτέλους....



...Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου και έχω ανέβει στην Θεσσαλονίκη
για μία βάπτιση.
Φτάνω στο "Μακεδονία" αλλά δεν υπήρχε η καλή μου να με παραλάβει
καθότι μεταξύ μας μπήκε ο καλοπισμός της κεφαλής της=κομμωτήριο!

Πέρνω το Λεωφορείο και φτάνω κέντρο-πλατεία Αριστοτέλους,
εφοδιάζομαι με μπουγάτσα(με τυρί) και βολτάρω.....πλησιάζω προς τον
Μπαρμπουνάκη να χαζέψω κανά βιβλίο και τα αυτιά μου αγαλιάζουν...

Γλυκός ήχος με γεμίζει και με τραβάει ακαταμάχητα....
ένας νεαρός λίγο πιο κάτω παίζει σαντούρι και όλα γύρω μου χάνουν
το νοημά τους!!!Κάθομαι σε ένα παγκάκι απέναντί του, ανάβω τσιγάρο
και αφήνω τις ανατολίτικες μελωδίες που κεντούσε στο σαντουράκι του
αυτός ο άνθρωπος, να μπουν όσο πιο πολύ μέσα μου ήταν δυνατόν!!!
Να τρέξουν στις φλέβες μου βρε αδερφέ!!!!!

Τελειώνει το κομμάτι που έπαιζε και πλησιάζω, αγοράζω και τα 2 CD που πουλούσε
και πιάνουμε την κουβέντα.......περσικό σαντούρι έπαιζε ο Οmid !!!


Μου είπε ότι κάπου στις 20 Νοεμβρίου θα κάνει και κάποια live
με Περσικό συγκρότημα....μακάρι να είμαι εκεί.....οι Θεσσαλονικείς όμως,
δεν έχετε καμία δικαιολογία να μην είστε......

Ζει και εργάζεται από το 2000 στην Θεσσαλονίκη.... κατασκευάζει και διδάσκει...


.....όλη του την ζωή??? Ποια είναι αυτή????Ποια άλλη....

Το Σαντούρι........

3 comments:

osela said...

τσιρκο

γλυκό ήχο έχει το σαντούρι, αλλά δεν είναι καταθλιπτικό?

Ασκαρδαμυκτί said...

Η "καλή" σου, σιγά μην άφηνε τις τρίχες για ν' ασχοληθεί με έναν τρίχα! χεχε

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημέρα παιδιά,

@οσελα
...αναλόγως τους δρόμους που παίζει ο μαέστρος, εγώ θα το έλεγα παραπονιάρικο.....

@ασκαρ
..είδες?-είδες?...η άκαρδη κακούργα?