Friday, October 12, 2007

...θα σκάσω!!!!

...δεν μπορώ παιδιά....δεν γίνεται...γιατί πρέπει να τό'χω μέσα μου τελικά!!!

Όσο κι αν πω ότι δεν θα ξανασχοληθώ.....όσες φορές κι αν πω "δε πα να λένε"....

τους ακούω πανάθεμά με και θέλω να μιλήσω γιατί το θράσος τους δεν έχει όρια!!!!!

Ποιος μου φταίει πάλι?......μα το εξαιρετικά έξυπνο κάθαρμα και κλέφτης που λέγεται

Κώστας Λαλιώτης!!!!

Λοιπόν ακούστε τι δήλωσε ο άνθρωπος!!!!
«για λόγους ηθικής τάξης θα είμαι πολιτικά μαζί με τον Γιώργο Παπανδρέου,
όποια και να είναι η πολιτική του απόφαση, ακόμα και αν διαφωνώ με αυτή».
Ποια ηθική τάξη ρε Λαλιώτη????
...τα 42 καράβια στην ιδιόκτητη εταιρία σου
με έδρα την Νέα Υόρκη με "ηθική τάξη" τα απέκτησες????
.....αλλά έτσι είναι φίλοι μου.....αν ζεις στην Ελλάδα και είσαι του "κόμματος"
την βγάζεις φίνα στη ζωή!!!!!
Σε βγάζει και το Spiegel πέμπτο πιο πλούσιο πολιτικό στην ευρώπη και χαίρεις
ακραίου σεβασμού!!!!!
.....ακόμα κι αν είσαι απλά φοιτητής οδοντιατρικής!!!
Πιο πολύ όμως ξέρετε τι με θλίβει?.....αυτοί 10 ξεφτίλες 55άρηδες που
τον περιτριγύριζαν γλύφοντάς τον, στο Μέγαρο Μουσικής που τον πέτυχα,
τις προάλλες!!!!!!!
Πανάθεμά σε σκατόψυχε ξεπουλημένε, έφαγες τα λεφτά τόσων φορολογουμένων
και αντί να εξαφανιστείς.....έχεις το θράσσος να μιλάς ακόμα!!!!

15 comments:

osela said...

εγώ να δεις.
χάλια τα νεύρα μου.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...ρε συ πότε πρόλαβες και άφησες σχόλιο????
...σε φοβήθηκε το μάτι μου....

γιατί θα σκάσεις όμως?

Μαράκι said...

Ρε τσίρκο δεν έχεις καταλάβει ακόμα σε τι τσίρκο ζεις?

Μόνο ξεφτίλες παράγει αυτή η χώρα πότε θα το καταλάβεις και θα την κάνεις για άλλο δασάκι?

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Βρε καλώς την!

....γιαααααα....explain "δασάκι"?

Μαράκι said...

ρε μαιμού δεν σου πάει το τσιμέντο και το τσίρκο πάνε για καμια πόλη με πολύ πράσινο και κήπους να σκαρφαλώνεις σε κανα δέντρο!!

osela said...

θα με τρελλάνεις εσύ μου φαίνεται. το μεσημέρι που μπήκα, είχες απλά τον τίτλο και λέω ,οκ, δίνει μια αφορμή το παιδί να ξε-σκάσουμε.
τώρα βλέπω ολόκληρο κείμενο. Το δικό μου μάτι σε φοβήφηκε.

Οπως και να χει συμφωνώ απόλυτα με ό,τι έγραψες. ο τύπος είναι σιχαμερός.

fevis said...

Αυτό είναι στην πραγματικότητα το μεγάλο τσίρκο... Με πρωταγωνιστές τους μεγάλους ξεφτίλες...

George said...

Εγω πιστεύω οτι το "θειο βρέφος" πρεπει να μείνει για πάντα στην ελληνική πολιτική σκηνή. Τα παραδείγματα προς αποφυγη πρεπει να τα βλεπεις , να ειναι φανερά (όσο φανερα μπορουν να ειναι τα έργα και οι ημέρες ενος Λαλιώτη). Για να θυμουνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι...

Captain Harbour said...

Καλημέρα,

Αυτά που γράφεις τα άκουσα και πιο πριν και έχεις ένα δίκιο στο σχόλιό σου. Υπάρχει και καλύτερο νομίζω στο χαρτί που έβγαλε ο Λαλιώτης ακούγοντας κάποιες συζητήσεις. Δεν το διάβασα για αυτό το γράφω και περιμένω να με διορθώσεις αν κάνω λάθος. Αφήνει να εννοηθεί ότι άμα βγει ο Βενιζέλος δεν τρέχει τίποτα θα είναι με αυτόν. Υποστηρίζει τον Παπανδρέου αλλά βγάζει και 12 σελίδες όπου με λόγια μπερδεμένα προσπαθεί να δείξει τι;

Ασκαρδαμυκτί said...

1)Μήπως θυμάσαι πώς λέγεται αυτή η εταιρεία στη Νέα Υόρκη;
2)Σκάσε να δούμε τι βρόντο κάνεις!
3)Αυτός ο οδοντογιατρός σε ξεδόντιασε μαϊμουδίτσα μου;
4)Μαράκι, άλλαξε και λίγο πλευρό, θα πιαστείς κούκλα μου...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλημέρα και καλή βδομάδα παιδιά,

@osela
έγραψα τον τίτλο και πάτησα καταλάθος το "enter" βρε....

@fevis
...ξεφτυλίζει το όνομά μου ο αλήτης!!!! ;-)))

@george
Θα συμφωνήσω, εν μέρει, μαζί σου George.....από την άλλη πλευρά όμως, οι νεότεροι "διδάσκοντε",βλέποντας στην πολιτική σκηνή αυτό το ηθικό ξέβρασμα βόθρου, πως ότι απατεωνιά κι αν κάνεις στην Ελλάδα....την περνάς φίνα!!!

@captain harbour
oh "captian my captain"!!!
Δεν διάβασα όλες τις δηλώσεις του...δεν μπορώ να το κάνω αυτό στον εαυτό μου....!!!Όμως όπως είπα, θεωρώ ότι είναι πανέξυπνος ο άνθρωπος και τους παίζει πολύ καλά στην πολιτική.....γι'αυτό είχε εξαφανιστεί καμιά 2ετία από την πολιτική και μετά μας ξανάρθε!!!

@ασκαρ
1)όχι δεν ξέρω πως λέγεται, αλλά μετά τον Κουτσόγιωργα έβαλαν όλοι μυαλό και ελέγχουν τις εταιρίες τους μέσω offshore.Αυτό που έγραψα το γνωρίζω από άνθρωπο που μου είπε με φυσικότητα ότι γύρισε πρόσφατα στην Ελλάδα και δούλευε στα καράβια του Λαλιώτη στην Αργεντινή.
2)...η κακία θα σου μείνει ρε!
3)...αυτός είναι οδοντίατρος όσο εγώ αστροναύτης!

....μωρέ μάλλον άδικα τον κατηγορώ τον Λαλιώτη.....είναι τόσο άφραγκος που η κόρη του σπουδάζει στο Columbia με υποτροφία από το ίδρυμα Fullbright....

patsiouri said...

Αν τις δηλώσεις της Βάσως πως δέ θέλει να έχει ουδεμία σχέση μ'αυτούς που έχουν κλέψει από το ΠΑΣΟΚ τις είδες??
Μα το Θεό, περίμενα όντως να γίνει αυτό που έλεγαν οι παλιοί, να πέσει φωτιά να την κάψει, αλλά που...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

....μη μου τη Βασούλα τάρατε λέγω!!!!!!
(Άλλη καργιολοσκατόψυχη αυτή.....)

Κωστής Γκορτζής said...

Ρε πίθηξ, τελικά τι σκατά συζητούσαν κάποτε στα δόλια Δολιανά Σημίτης, Λαλιώτης και ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ;;;;;;;
Αν θα πάρει τον Γιασικεβίτσιους ο Παναθηναϊκός;;; :-)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Κωστή σε παρακαλώ πολύ....

..μην αφήνεις άσχημα υπονοούμενα για την ανεξάρτητη και μαχόμενη δημοσιογραφική ταυτότητα του Κου Πρετεντέρη!!!!

Τώρα με σύγχισες και θα πω 10 φορές το "πιστεύω" των μαχόμενων ανεξάρτητων δημοσιογράφων μας...

ή μάλλον θα το γράψω σε post!

:-))))))))))