Wednesday, September 12, 2007

...ακροβατώ.....



...και όχι μόνο εγώ....ΟΛΟΙ ΑΚΡΟΒΑΤΟΥΜΕ!!!

Τώρα θα μου πείτε..."τι έπαθες ρε μεγάλε πρωί-πρωί???
Έρχονται και εκλογές και έχουμε προβληματισθεί?"""
Και εγώ θα σας απαντήσω ότι το post αυτό είναι σχετικό και με τις εκλογές,
γιατί μιλάει για συναισθηματικές ακροβασίες!

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή......αφορμή για το post αυτό στάθηκε
ένα κειμενάκι ενός γνωστού τιποτένιου ρεμαλίου του blogόκοσμού μας....
(το ρεμάλι...του ρεμαλίου δεν είναι στην γενική?)

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα έπρεπε να ισσοροπήσω σε αποφάσεις τις οποίες
είτε ήθελα είτε μου τις επέβαλε η ζωή κατά κάποιο τρόπο.

- Νά πάρω παγωτό με τα λεφτά που μου έδωσαν για ψωμί και να φάω καμιά μπάφλα στον κώλο και "περιορισμό κατ'οίκον"?....ή να πάρω το ψωμί και να χάσω την καύλα του παγωτού?(εντάξει ρε σεις....δεν την έλεγα καύλα τότε την αμαρτία...αργότερα έμαθα τι είναι η καύλα)

- Να κάτσω να διαβάσω ή να τα γράψω κανονικά με όλες τις συνέπειες?
- Να το ρίξω το κέρατο στην γκόμενα ή όχι?
- Να ψηφήσω στα πλάισια της λογικής του "λιγότερο κακού" για την χώρα μου
ή να κρατήσω υψηλά τα standard μου?

κλπ....κλπ.....κλπ....

Πάντα προσπαθούσα να ισσοροπήσω μεταξύ ψυχικής ικανοποίησης, γούστων και λογικής!

ΣΚΑΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ σας λέω παιδιά.....ύπουλο και πάντα χάνεις!!!
Ναι....μπορεί να με κάνει να νιώθω ΖΩΝΤΑΝΟΣ.....αλλά πάντα χάνω κάτι!!!!

Μήπως το βλέπω λάθος?.....όχι πείτε μου δηλαδή...μήπως είμαι άπληστος??

5 comments:

patsiouri said...

Ακόμη γελάω με τον Αλαβάνο που την πίνει από κάτω....όσο για τους προβληματισμούς σου...δέν είσαι μόνος αδερφέ μου!

(Πως πάει, όλα καλά???)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Αυτή είναι και η παρηγοριά πολλές φορές....να μπορείς να σκεφτείς ότι δεν είσαι μόνος! :-)))

Όλα καλά βρε....!
Θα τα πούμε κάποια στιγμή λεπτομεριακώς ελπίζω!! ;-)))

Fibi said...

Nαι σίγουρα χάνεις κάτι, αλλά εξερευνάς την περιπτωση, το τι έμαθες απο αυτό που έκανες και αν είναι αντίθετο των αρχών σου, ακόμη καλυτερα, χωρίς αλατοπίπερο η ζωή είναι άνωστη!

fevis said...

Μπα... Μια χαρά το πας, στον σωστό δρόμο είσαι...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημερούδια,

@fibi
...δίκιο έχεις βρε fibaki αλλά όταν το ζεις είναι λίγο περίεργο και γράφεις post να ξεθυμάνεις....

@fevis
...να σ'εμπιστευτώ με κλειστά τα μάτια δηλαδίς???
;-))))