Friday, September 7, 2007

Είδα......

...το ντιμπέιτ....


...στο οποίο μαέστρος ήταν ο Κος Γκουσγκούνης....


...ένας από αυτούς παιδιά, θα οδηγήσει αυτήν τη χώρα έτσι????


Για να δούμε λοιπόν ποιοι είναι.........όπως
τους φανταζόμουν χθες που τους έβλεπα και άκουγα,
κανένας τους πάντως δεν συνεργάζεται με κανέναν έτσι ????
........πανάθεμά με και πανάθεμά τους!!!!


Ο Γιωργάκηηηηης......!!!

....μόνος του παίζει....

....μόνος του χορεύει....

....και στα διαλείματα wanna be fireman.....


.....ο Γιωργάκης ο βαρύς.....
(αυτός θα τραβήξει πολύ κόσμο παίδες....να το θυμηθείται!!!)



....ο Αλαβάνος......

με μία φίλη του πριν το ντιμπέιτ....
(και αν μου πείτε ότι ο Αλαβάνος δεν "την πίνει".....είστε αφελής!!!)


...ο Παπαθέμελος......
(κι αυτός θα πάρει ψήφους από την ΧΑΝ και τα μοναστήρια,
χτυπάει φλέβα μεγάλης μερίδας των Ελλήνων....φάτσα ηγέτη ο
άτιμος όμως ε????)


....το ξώγαμο του Λένιν......

.....ο νυν και μέλλων.....



....και η κατάστασις έχει.......

...αχ ψήφο μου μονάκριβη....
...σε κάποιον αν σε δώσω...
...άϊντε μετά συνείδηση...
...να δω πως θα μπαλώσω...

9 comments:

Shades said...

Τσίρκο να τους πάρεις μαζί ρε.. αυτοί σίγουρα χτες ήταν το μεγάλο ΤΣΙΡΚΟ!!!
Και κάνε μια βόλτα σου έχω δωράκι μουλτιμίντια. "πως τα γράφω έτσι τα ίγκλισγκρίκ δεν παίζομαι"

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

....σσσσσσσσσ.....μη λες τέτοια...αν φτιάξουν τσίρκο αυτοί θα μείνω από "δουλειά" εγώ ρε συ!!!!

Ασκαρδαμυκτί said...

Άμα μοιράζει τέτοια στριφτά ο Αλαβάνος...τον ψηφίζω!

Fibi said...

Yπάρχει και καλύτερη λύση φίλε μου... πιο απλή και δεν θα μείνει κανείς παραπονεμένος... ψήφισέ τους όλους!!!

χε χε χε

fevis said...

Εγώ πάντως δεν θα την δώσω πουθενά και θα εχω την συνείδηση μου ήσυχη...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημερούδια μας παιδιά,

@ασκαρ
...έχεις σπουδαία πολιτικά κριτήρια
ρε συ..... ;-))))

@fibi
...δεν χαλάς χατήσρι σε κανέναν ε??
:-))))))

@fevis
....όντως....το πιο σημαντικό είναι η συνείδηση....απ'ο τα λίγα που μας έχουν αφήσει οι πολιτικοί μας σε τέτοιες διαδικασίες όπως οι εκλογές....

Menios said...

Που είσαι συ ρε??

Fibi said...

Ποτέ μα ποτε!!!

θέλω όλοι να μένουν με το...χαμόγελο...στα χείλη :)

Anonymous said...

ωραία παιδιά, μπράβο! Κάντε όλοι αυτό που λέτε και τελικά θα βγει το κόμμα που θα ψηφίσω εγώ! Η Osela βγάζει κυβέρνηση!