Tuesday, August 28, 2007

Ταπειροκρανίασις η οξείαν!!!

...αυτό έχω πάθει!!!

Καινούργια αρρώστια, όπως ήταν η "οξεία οσφυοκαμψία" στο σήριαλ "εκμέκ παγωτό"
με τον ανεπανάληπτο Βασίλη Διαμαντόπουλο για όσους θυμούνται....
Ναι αυτό έχω πάθει με τους Έλληνες τις τελευταίες μέρες!!!!
Καταστρέφεται ένα μεγάλο κομμάτι της Πελλοπονήσου και το μυαλό μας είναι
στις ίντριγκες που οδηγούν σε επιρροή του εκλογικού αποτελέσματος.

Τα "πολιτικά αηδόνια μας" αρέσκονται σε μια παγκοσμίου επιπέδου πρωτοποριακή
εκλογική προπαγάνδα, στις πλάτες των πληγέντων της φωτιάς, της μνήμης των αποθανούντων και γενικότερα του άρρωστου μυαλού τους.

Οι δημοσιογράφοι-star των καναλιών δίνουν το δικό τους show αναλόγως
της παράταξης που πρόσκεινται και στα πλαίσια βέβαια "αντικειμενικής
διατήρησης των τηλεθεατών-ψηφοφόρων τους"!!!

Ο κόσμος γύρω μου????
Χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:
α)Τους σιωπηλούς που λυπούντε για ότι έχει συμβεί και σκέφτονται απλά την επόμενη μέρα.
β)Αυτούς ψάχνουν αιτίες ΤΩΡΑ και τα λόγια τους είναι γαρνιρισμένα από σκοπιμότητες κάθε είδους!

Άκουσα κιόλας το εξής....
"το ΠΑΣΟΚ κάτι κάνει τουλάχιστον, έδωσε το 30% της έκτακτης
εκλογικής επιχορήγησης (δηλαδή 2.705.902,03 € *30%=811.770,609€)
στους πληγέντες - η κυβέρνηση τι κάνει?".....και δεν θα το σχολιάσω άλλο,
απλά να πω ότι εύχομαι να ήταν επιπόλαιη σκέψη.....
.....που εκφράστηκε σε μια ακατάλληλη στιγμή!!!

Έλεος πια με αυτήν την βλακώδη νοοτροπία του Έλληνα......

Σήμερα συζητήσαμε στον όμιλο εταιριών που εργάζομαι,για το πως μπορούμε
να βοηθήσουμε από την πλευρά μας.
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι από πλευράς Marketing και διαφήμησης είναι καλύτερα
να προσφέρουμε ένα μεγάλο ποσό ΤΩΡΑ....όπως έχουν κάνει κάποιες τράπεζες(που θα τους δαγκώσουν μετά εννοείται) και εταιρίες....για να φανούμε!!!
Έτσι έπραξαν ήδη και οι ανταγωνιστές μας.
Αν πραγματικά όμως θέλουμε να βοηθήσουμε πρέπει να περιμένουμε να περάσει το κακό,
και να βοηθήσουμε ενεργά στην ανοικοδόμηση ολόκληρων περιοχών.
Ίσως τελικά κάνουμε και τα δύο ΑΛΛΑ οπωσδήποτε θα κάνουμε το δεύτερο!

Κλείνω με την παρακάτω γελοιογραφία γιατί έτσι νιώθω......

14 comments:

Ασκαρδαμυκτί said...

Μαϊμουδίτσα, ακόμα και τώρα το ... ΠΑΣΟΚ σου φταίει;;; χεχε

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Τώρα εσένα τι να σου πω.....
αααα...βρήκα κάτι...."ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑΑΑΑ"!!!!!

Ασκαρδαμυκτί said...

Τι τσαντίζεσαι ρε φίλε;;;
Πάω να ξαναδιαβάσω το ποστάκι σου προσεκτικά!
Γιατί με την πρώτη ανάγνωση μόνο ένα κόμμα είδα να αναφέρεις ονομαστικά! Και μάλιστα αυτό της αντιπολίτευσης!

Effie said...

Και να που ό,τι κουβέντα κι αν ανοίξεις - ακόμη και υπ' αυτές τις συνθήκες - καταλήγει σε κομματική αντιπαράθεση...
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου: η ουσιαστικότερη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει κάποιος σε αυτούς τους ανθρώπους, που ξύπνησαν ένα πρωι χωρίς σπίτι, δουλειά, ορισμένοι και χωρίς τους δικούς τους, δε μπορεί να δοθεί σήμερα.
Δεν εντυπωσιάστηκα απο τους επιχειρηματίες που προσέφεραν χρήματα - αν & χρειάζονται και αυτά.
Εντυπωσιάστηκα όμως πολύ απο τη δέσμευση της Κυπριακής κυβέρνησης να αναλάβει εξ ολοκλήρου την ανοικοδόμηση ενός οικισμού που θα υποδείξει η Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και των αγροτικών καλλιεργειών ή των κτηνοτροφικών μονάδων απο τις οποίες οι κάτοικοι ζούσαν μέχρι χθες.
Δεν έχω ιδέα πώς μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, φαίνεται όμως σαν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Ασκαρδαμυκτί said...

Συγγνώμη που επανέρχομαι τσιρκουλάκι μου, αλλά βρε effie δεν αντιπαρατιθέμεθα κομματικά!

Ήθελα να πω πως:
- Να παθαίνει κανείς "ταπειροκρανίαση" με την κυβέρνηση που έχει εξ αντικειμένου την ευθύνη το καταλαβαίνω!
- Να παθαίνει "ταπειροκρανίαση" με τα δύο κόμματα που κυβερνούν τη χώρα τα 33 τελευαταία χρόνια το καταλαβαίνω!
- να παθαίνει "ταπειροκρανίαση" με το πολιτικό σύστημα συνολικά, επίσης!

Όμως να παθαίνεις συχνά-πυκνά επιλεκτική "ταπειροκρανίαση" για συγκεκριμένο πολιτικό χώρο που στο κάτω της γραφής είναι στην αντιπολίτευση, το βρίσκω μεγάλη μαϊμουδιά!

Πάντως, μην με παρεξηγείτε που τα έχω "πάρει" λίγο με τη μαϊμού! Μάλλον τη ζηλέυω που πέρασε καλά στις διακοπές της ενώ εγώ...άσε!

osela said...

γύρισα κι εγώ, δεν ξέρω πως πέρασες εσύ, αλλά εγώ πέρασα καλύτερα.χι χι.
κατά τ' άλλα μην τα παίρνεις monkey δεν έχει νόημα πια.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημέρα,

@effie
όντως... η ανοικοδόμηση οικισμού είναι ότι καλύτερο άκουσα μέχρι τώρα και εγώ!

@ασκαρ
Ρε ασκαρ κοίτα να δεις τι κάνεις....όπως και στο προηγούμενο post, πιάνεσαι από μία λέξη και γράφεις κάτι τελείως άσχετο σαν σχόλιο...."κοιτάς το δέντρο και όχι το δάσος" που λένε!!!...μάλιστα στο προηγούμενο post "τσίμπησε" κάποιος και μου επιτέθηκε παρασυρόμενος από την αλτρουιστική παπαριά για τα 560€ που πέταξες στο comment σου χωρίς να σκεφτείς ότι μιλούσα για ανθρώπους 33 ετών κλπ....."φωτογράφησες" τα 560€ μόνο!!!!!
Βέβαια σ'αυτό φταίει εκείνος, δεν φταις εσύ.Εσύ μπορείς να λες και να σχολιάζεις όπως γουστάρεις αλλά επέτρεψέ μου όταν κι εγώ βλέπω ότι κάποιος είναι "εκτός θέματος" και δεν με πιάνει αλλά παράλληλα θέλει να πει και τα δικά του άσχετα με το post, να τον σχολιάζω όπως και εγώ γουστάρω.
ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΠΑΛΙΟΤΣΙΡΚΟΥΛΑΣ!

@OSELA
Wellcome back βρε θηρίο!!!!
Αρσενικό βαρβάτο μου μυρίζει????
(από το χι-χι το υπέθεσα!!)

Ασκαρδαμυκτί said...

Ρε φιλάρα, κάνω για προβοκάτορας, έτσι;;;
χαχαχα
Ν' ανάβουν και λίγο τα αίματα...

Shades said...

Φίλε ασχημάντρα λέει μια μπαρούφα ο καθένας κι εσύ κάθεσε και κάνεις ολόκληρη συζήτηση?? και δεν είναι και κνίτης...

Ασκαρδαμυκτί said...

Σκιούλη, να γίνεσαι πιο συγκεκριμένος! Γιατί μόλις ακούω τη λέξη "ασχημάντρας" φωνάζω "παρών!".

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...πω-πω ρε παιδί μου πολύ ξενέρωτο αυτό το "σκιούλης"...
...χειρότερο και απ'το "ασκαρδαμυκτί"...

Anonymous said...

Και ξανα-"τσιμπάω" αδερφέ, γιατί με χάλασε λίγο η υποκρισία.
Εγώ μιλούσα απολύτως ειλικρινά όταν είπα πως χάρηκα για την
κουβέντα που είχαμε. Γιατί ο διάλογος (είτε σε ήρεμο,
είτε σε πιο "εκρηκτικό" επίπεδο) μου αρέσει πάντα.
Κι ίσως εδώ είναι το λάθος μου, ότι νόμιζα πως,
όλοι οι bloggers αρέσκονται στο να συζητούν και να σκέφτονται. Εις μάτην!
Ενώ μάλλον κι εσύ χάρηκες πραγματικά, αλλά επειδή έκλεινε
η συζήτηση και με ξεφορτονώσουν. Η σελίδα βέβαια δική σου είναι
κι ό,τι γουστάρεις την κάνεις. Μαγκιά σου!
Λάθος μου και το να "εισβάλλω" όπου να'ναι και να γράφω αυτό που σκέφτομαι.

Εν τω μεταξύ φίλτατε Shades, σκοτίστηκες βέβαια, αλλά θέλω να ξέρεις
ότι με προσβάλλεις λέγοντας ότι αυτά που λέω είναι "μια μπαρούφα".
Είτε συμφωνείς, είτε διαφωνείς, αυτά που έγραψα στα σχόλια του
προηγούμενου post, ΔΕΝ είναι μπαρούφες.
Μπορεί να είναι θεωρητικές σκέψεις (ανεφάρμοστες ενδεχομένως),
αλλά είναι βασισμένες σε διάσημες και διαχρονικές
φιλοσοφικές, οικονομικές, κοινωνιολογικές και πολιτικές θεωρίες.
Τις οποίες μελετάω, έτσι από ενδιαφέρον,
τα τελευταία 10 χρόνια τώρα.

Υ.Γ. Άλλο ένα ελληνικό ελάττωμα: "Ό,τι δε μπορούμε ή δεν θέλουμε
να κατανοήσουμε, του κολλάμε μια ταμπελίτσα και το στέλνουμε στο διάολο.
Γιατί, αφού είμαστε τόσο έξυπνοι και απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, για
να μην το καταλαβαίνουμε, άρα δεν υπάρχει..."

Υ.Γ. Sorry για την παρεμβολή. Θα προσπαθήσω να μην "ξαναμολύνω" τη σελίδα.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Zaratustra,

.. φαίνεται ότι δεν "επικοινωνούμε" οπότε ας μην κάνουμε σαν ζευγαράκι.
"Άστο να πάει...άστο" που λέει και το τραγούδι...άλλα γράφω εγώ...από άλλα πιάνεσαι εσύ....συννενόηση χέσε-μέσα....

Ένα από τα πράγματα που σιχαίνομαι στο blogging είναι αυτού του είδους οι "παρεξηγήσεις" στις οποίες δεν νιώθω καμία ανάγκη να δώσω διευκρινήσεις πάνω από μία φορά.

ότι γουστάρεις κάνε φίλε...
Καλό ΣΚ

Shades said...

Φίλτατε zaratustra εγώ ταμπέλες δεν βάζω σε κανέναν ο καθένας γράφει αν θέλει να κάνει διάλογο και κρίνεται.
Άν με έχεις ξαναδιαβάσει σ' αυτόν το χώρο θα ήξερες ότι συνήθως χιουμορίζω και αυτό γιατί το Τσίρκο μου το επιτρέπει.
Ο χαρακτηρισμός (μπαρούφα) δεν ήταν ακριβώς για το σχόλιό σου αλλά γενικά στο διάλογο που προέκυψε.
..και για να σου θυμίσω γράφεις δυό τρεις φορές ότι δεν είσαι κνίτης.. τις ταμπέλες λοιπόν δεν τις βάζω εγώ.

Τσίρκο.. που είσαι ρε ρεμάλι???