Thursday, August 23, 2007

ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ!!!!!!!


Έκανα τεστ εξυπνάδας λόγω κάποιων αμφιβολιών που
είχα τελευταίως........(και δεν θέλω εξυπνάδες επ'αυτού ε?
αν παρακολουθήσετε και εσείς μια-δυο πολιτικές
συζητήσεις στην TV, θα αναρωτηθήτε αν όντως είσαστε ηλίθιοι
ή σας περνάνε οι άλλοι για ηλίθιους!!!)
Διαβάστε λοιπόν παρακάτω και ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ!!!
Your IQ score is 115!(το δικό μου IQ εννοεί ρε σεις!!!)

You've got a very experiential way of learning and a strong
mathematical mind and you have mastered
the art and science of precision.
That's what makes you a Precision Processor.
For you, life is a series of equations. Your brain is naturally
predisposed to intense mathematical acuity,
so it's second nature for you to cut to the heart of an issue,
to discover quick solutions while others get bogged down
in unnecessary details. This allows you to communicate
a variety of ideas to other people, so don't keep it to yourself.

IQ Range

Classification

140 and over
Genius or near genius

120-140
Very superior intelligence

110-120
Superior intelligence

90-110
Normal or average intelligence
ΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ????
ΥΓ....το μόνο που με προβληματίζει είναι το εξής:
Αν όντως είμαι τόσο αναλυτικό και μαθηματικό μυαλό,
γιατί πέρασα με την 3η τα μαθηματικά Ι,
με super dooper ΓΟΥΑΟΥ αντιγραφάρα τα μαθηματικά ΙΙ
και με απλή αντιγραφή τα μαθηματικά ΙΙΙ????

8 comments:

Moloch said...

Με έβαλες κι εμένα στη διαδικασία

Your IQ score is 133

This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others.

Your Intellectual Type is Visionary Philosopher. This means you are highly intelligent and have a powerful mix of skills and insight that can be applied in a variety of different ways. Like Plato, your exceptional math and verbal skills make you very adept at explaining things to others — and at anticipating and predicting patterns. And that's just some of what we know about you from your IQ results.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Άντε πάγαινε ρε από δω....ήρθες να μας την πεις δηλαδή?Δεν κατάλαβα?

...σε σκίσω ρε!...σε πατήσω κάτω σαν σκουληκαντέρα ρε!!!...σε κάνω να βλαστημήσεις την ώρα που έκανες IQ test ρε....!!!

(Δεν έγραφες τίποτα για ζηλοφθονία το IQ test μου ρε σεις....λέτε να γράφει το ζούδιό μου?)

Τσεκάρω και σας λέω.....

Ε ΨΙΤ MOLOCH???
...σε ξεφτιλίσω ρε...

:-)))))))

Anonymous said...

Επειδή όλοι οι έξυπνοι μαζευτήκατε εδώ, θέλω να δηλώσω από τώρα ότι το δικό μου (iq εννοώ) κινείται στα όρια του μέτριου με καθοδικές τάσεις.

Υγ. Σϊγουρα είσαι φωστήρ στις αντιγραφές.

Moloch said...

Ψιλό απάτη ήταν το τεστάκι πάντως... Μόλις έσπασα το βύσμα ενός SATA δίσκου. Πόσο βλάκας παίζει να είμαι;

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@doratsirka
...πσσσσσσσσσσσ και τό'ξερα εγώ ότι ήμουν ο εξυπνοτερότερος απ'όλους!!! :- )))))

Για τις αντιγραφές μου πρέπει να γράψω εγχειρίδιο.....

@moloch
...το τεστάκι εμένα μου άρεσε έτσι?
μη μου το χαλάς τώρα????
(εκτός από το σημείο που υπάρχει εξυπνότερος από εμένα)...κατά τ'άλλα είμαι υπέρ του υγιούς ανταγωνισμού.....

Βλάκας δεν είσαι, αρκεί να είμαι εγώ πιο έξυπνος από όλους έτσι?

(Κάπως την έχω δει εγώ σήμερις....κάπως την έχω δει...!!)

:- )))))))))))

Ασκαρδαμυκτί said...

Μαϊμού τεστ ήταν...

Fibi said...

Σαίνι μας εσύ, άστους να λένε, ζηλεύουν τις χάρες σου :)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημέρα,

@ασκαρ
λες ε?

@fibi
πες τα ντεεεεεε!!!!!

:- )))))))