Friday, June 29, 2007

...run time ero....!!!!

Επειδή έχω τα κέφια μου σήμερα, παρ'όλο που αφήσαμε να καεί η Πάρνηθα χθες,
σας χαρίζω ένα super παλιό τραγουδάκι "ποιότητας"!

CD title : Ψηφιακός νταλκάς
Artist : Bασίλης Πάλλης
Τίτλος: run time ero (όχι ερρορ)


Μ' έχει πάρει από κάτω
που 'χεις γκόμενο βαρβάτο
και εμένανε με φτύνεις
με ντιλιτ πολλά με σβήνεις.


Τονε βρήκες στα ιντερνέτια
και θαρρείς πως έχει τέτοια
πίκρες κάνω κοπυ πεϊστ
γιατί εσύ δεν έχεις τεϊστ.


Αν μ'αγαπας δεν ξέρω
αν μ'αγαπάς δεν ξέρω
βαράει η καρδιά μου
τρελά ραν ταιμ ερο...


Σαν το Ντος αργά σε χάνω
άπειρα φορμάτ θα κάνω
και θα βάλω τα γουίντος
μήπως και γυρίσεις μήπως...


Μην ξεχνάς πως έχεις βέρα
άσε τώρα τον ξενέρα
έλα πίσω στον Μπιλ Γκέιτς
μην κολλήσεις κανα Ειτζ.


Αν μ'αγαπας δεν ξέρω
αν μ'αγαπάς δεν ξέρω
βαράει η καρδιά μου
τρελά ραν ταιμ ερο...


4 comments:

Shades said...

Ρε τσίρκο δεν το έχω ακούσει.. πως μου ξέφυγε?? αυτό το κομμάτι έψαχνα να κάνω καντάδα στην Osela.
Καλά τα έχει δει όλα το κορίτσι με μας τα σούργελα.. χαχαχαχχα!!!!
Ρε ο Μπουγάς το λέει??

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

όχι ρε συ,

αυτός Ο Πάλης που το έγραψε το λέει κιόλας.Μάλιστα κάπου έγραφε σε ένα forum ότι το έγραψε για χαβαλέ το τραγούδι και αν ήξερε ότι θα είχε τόση "επιτυχία" στο internet...θα το έβγαζε και σε cd....α΄λλά δεν ξέρω και τι είναι αλήθεια από όλα αυτά.

Σιγά που τα έχει δει όλα μωρέ...!!!
Μια χαρά περνάει μαζί μας νομίζω...... :-)))))

osela said...

shades
δεν τρελλαίνομαι εύκολα
τσίρκο, τέτοια μουσική ακούει ο μένιος!!!! παναγία μου!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

EIDES REAXRISTE MENIO.....PETYXE H PROPAGANDA!!!!!