Monday, June 25, 2007

Θα λιώσουμε.....

Θα λιώσουμε παιδιά...θα λιώσουμε!!!!


Συναυλία στο Λυκαβυτό απόψε με Μάλαμα και Ιωαννίδη!


Έχω πάρει καιρό τώρα εισιτήριο και δεν την χάνω κι ας πεθάνω..!!!








Μήπως έχετε δει που πουλάνε τέτοια ρε παιδιά???


...άλλα θέλω κι άλλα κάνω,
πως να σου το πω,
έλεγα περνούν τα χρόνια,
θα συμμορφωθώ.....

...μα είναι δώρο άδωρο,
ν'αλλάξεις χαρακτήρα,
τσάμπα κρατάς λογαριασμό,
τσάμπα σωστός με το στανιό!!!!

Λογικά ο Μάλαμας θα έχει τα κέφια του γιατί μιας και μένει στα Τρίκαλα η θερμοκρασία της Αθήνας θα του φανεί "χαμηλή"......!!!!

10 comments:

Ασκαρδαμυκτί said...

Δικέ μου στην έφερα!
Μένω λίγο κάτω απ τον Λυκαβηττό και ακούω τις συναυλίες αγκαλία με το ερκοντίσιον του δωματίου μου;

Πώς τα περάσατε κει πάνω;

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Σούπερ φίλε όπως πάντα, σούπερ!!!

osela said...

ο Ιωαννίδης μ' αρέσει, αλλά για λίγο. Μετά μελαγχολώ. Σε συναυλία όμως θα πήγαινα. Ο άλλος, πάλι, ο χειρότερός μου....Άσε που είναι συνεχώς μεθυσμένος.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Osela,

θα σου απαντήσω με δύο τρόπους,

ο 1ος είναι ο normal εαυτός μου και ο 2ος είναι ο παρορμιτικός πιο αληθινός εαυτός μου.....

1st version
Οι καλλιτέχνες κρίνονται στα live κατά τη γνώμη μου. Πριν τους δω και τους δύο "ζωντανά"....δεν τους πολυσυμπαθούσα αλλά έχοντας ασχοληθεί κάποια χρόνια με τη μουσική εκτιμούσα αυτό που κάνουν.Πέρα από το αν σου αρέσουν σαν μουσικοί και τραγουδιστές, είναι και οι δύο ειλικρινείς με το κοινό τους και γράφουν καταπληκτική μουσική και στοίχους.
Δεν νομίζω ότι είναι συνεχώς μεθυσμένος ο Μάλαμας....απλά γουστάρει να πίνει στη σκηνή και να κάνει 3 και 4 ώρες συναυλίες.
Παίζει για τον κόσμο και γουστάρει ο τύπος!!!!!

2nd version
Λες μαλακίες τώρα.....(ως προς το ότι είναι μεθυσμένος)

candy's τετραδιάκι said...

Kαυλα λεμεεε!! :)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Είσαι η πιο "πρόστυχια" Candy που ξέρω εσύ........ ;-))))

osela said...

εντάξει, τσίρκο,
απαντάω κατευθείαν στον αληθινό εαυτό σου. Και νόμπελ νηφαλιότητας να έπαιρνε, πάλι δεν μ' αρέσει.

Λες να τον βλέπω πάντα μεθυσμένο επειδή είμαι εγώ? ;-)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Πω-πω....λες να είμαι και εγώ μονίμως λιώμα και γιάυτό να βλέπω τον Μάλαμα μια χαρά και να την λέω σε σένα????

;-)))

Με προβλημάτησες τώρα και πρέπει να πάω να τα πιω και να σκεφτώ....!!!!
Το ότι δεν σ'αρέσει είναι σεβαστό....ακόμα και από ένα Τσίρκο! :- ))))

Anonymous said...

Καλημέρα,

μπα δε συμμορφωνόμαστε, όσο κ να περνάνε τα χρόνια:)))

φιλιά

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Τι???
Να συμμορφωθούμε???
Δώσε μου έναν λόγο κυρία μου!!!
ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ!!!
Σε προκαλώ δηλαδίς!!!!
Απλά καμουφλαριζόμεθα "ολίγον τι",
καθότι το πρωί μας πληρώνουν να το παίζουμε σοβαρά άτομα ετούτης της πορδοκοινωνίας.....αλλά....μετά....μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχα!!!..if u know what I mean!!!
φιλιά βρε ρεμάλι και σε σένα....
:- )))))))))