Thursday, May 31, 2007

....τσίρκο....


είναι εκεί τριγύρω μας.......ΠΑΝΤΑ!!!

Πλέον έχω αρχίσει και της δίνω μορφή στο μυαλό μου.

Μου μοιάζει ένας δράκος που αν αναπνεύσει δίπλα μου, απλά θα καώ από την ανάσα του.

Νιώθω πολύ μικρός για να τα βάλω μαζί της!!!!

Άλλοτε όμως σκέφτομαι ότι αν ο καθένας μας έκανε ένα βηματάκι παραπάνω την κάθε φορά,
κάτι θα άλλαζε στην.......ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ μας.

Ξέρω-ξέρω....πολύ συνηθισμένη ανησυχία θα μου πείτε, όμως έχοντας γυρίσει 2 χρόνια τώρα στην Ελλάδα καταλαβαίνω ότι πρέπει να βρω ένα τρόπο να ζήσω με αυτήν.......και το χειρότερο είναι ότι πρέπει να ζήσω μέσω αυτής.

Τι εννοώ?.....να σας εξηγήσω.....ας πάρουμε τα επαγγελματικά θέματα για αρχή.


Σπουδάζεις....πιάνεις δουλειά και προσπαθείς να βελτιώσεις το βιοτικό σου επίπεδο.

Ωραία μέχρι εδώ!!!

Ενώ έχεις λοιπόν ανέβει την ιεραρχία αυτού του γελίου πράγματος στην Ελλάδα που λέγεται καριέρα, βρίσκεσαι σε ένα επίπεδο που όλα σταματούν μπροστά σου.....βλέπεις "φελούς να επιπλέουν", άσχετους ανθρώπους σε σημαντικές και καλοπληρωμένες θέσεις....

...και λες "ωπ τι παίζει εδώ τώρα"?

Λόγω χαρακτήρα έκανα πρώτα την αυτοκριτική μου...."κάτσε μεγάλε λέω....δεν μπορεί να είσαι εσύ ο σωστός και τα περισσότερα πράγματα γύρω σου να λειτουργούν λάθος"...

Συγκρίνω καταστάσεις και ανθρώπους σε σχέση με αυτά που είδα τα 4 χρόνια που δούλευα στο εξωτερικό και.......μένω ροφός!!!!...και δεν έχω τίποτα με το συγκεκριμένο ψαράκι που κάνει και εκπληκτική κακαβιά.....αλλά όταν νιώθω ότι έχω το ίδιο ύφος αφέλειας και χαζομάρας λόγω ΑΠΙΣΤΕΥΤΩΝ επαγγελματικών δρομένων που συντελούνται δίπλα μου....έχω πρόβλημα.....λάθος.....έχω προβληματάρα!!!!!!!

Καλούμαι λοιπόν να δω τι μπορώ να κάνω......περνάω ένα διάστημα ψυχολογικών ανέβα-κατέβα, αυτοκριτικής και διερεύνησης της αγοράς εργασίας, πάω και σε μερικά interview και.....μένω μαλάκας πάλι!......δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω με το όλο θέμα.

Είναι γελοίο αυτό που συμβαίνει!!!!

Όλοι είναι δυσαρεστημένοι από τα αποτελέσματα των πράξεών τους αλλά κανένας δεν κάνει κάτι για να τ'αλλάξει και αντιδρούν σε οποιαδήποτε πρόταση τους ξεβολεύει λιγάκι.

Έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι ...."τι στο διάολο θα γίνει?.....Ή πρέπει να γίνω ένα με αυτό το σύστημα (δεν μπορώ όμως παιδιά-δεν μπορώ να γλύψω τίποτα άλλο εκτός από γυναίκα ή παγωτό ή και συνδιασμό των δύο) για να ανέβω μισθολογικά ή πρέπει να κάνω δικιά μου δουλειά.....στην οποία βέβαια πάλι θα πρέπει να αντιμετωπίσεις αυτήν την νοοτροπία.....

Η ίδια νοοτροπία και συμπεριφορά έκανε έναν συνάνθρωπό μας που έφυγε πριν λίγες μέρες από την ζωή να βασανιστεί απίστευτα. Μιλάω για την Αμαλία που όλοι σχεδόν γνωρίζουμε πλέον! Η ίδια νοοτροπία την βασάνισε!!! ....και προφανώς το ότι δεν είχε "μπάρμπα στην Κορώνη".....ξέρετε...... πολιτικό βύσμα κλπ.....
Έχουμε φτιάξει μια κοινωνία λοιπόν στην οποία βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας!!!!!!
Ποιος φταίει??? Μα εμείς φυσικά.....ακόμα και εγώ που παραπονιέμαι τώρα!!!
Γιατί φταίω?
Γιατί χθες με την μηχανή μου, πέρασα το δρομάκι των 50 μέτρων το οποίο είχε απαγορευτικό, ενώ στο Λονδίνο δεν θα τολμούσα να το κάνω αυτό....θα έκανα τον κύκλο του τετραγώνου. Έχω όμως κόψει πολλά τέτοια χούγια και θα το κόψω και αυτό......προσπαθώ ρε πούστη μου....προσπαθώ.....αλλά φοβάμαι μην χαθώ τελικά.....
Πρέπει να βρω έναν τρόπο να ζήσω στην χώρα που θέλω....σχετικά άνετα και να αναισθητοποιηθώ λιγάκι.Μπορείς όμως?
Μπορείς ακούγοντας τα "πολιτικά αηδόνια μας", που λέει και το τραγούδι, να μην τσαντιστείς? Όταν όλοι αυτοί σε κοροιδεύουν κατάμουτρα λέγοντας ότι θα πάρουν αποφάσεις που θα αλλάξουν κάποια πράγματα αλλά "ξεχνούν" να προσθέσουν τη φράση.....
...."αρκεί να μην χάσουμε καμιά ψήφο"!!!
Εμείς όμως είμαστε οι δημιουργοί τους!!!!!
Πότε λοιπόν θα γίνει ένα σωστό βήμα σ'αυτήν τη χώρα?
Πότε θα αποκτήσουμε αξιοπρέπεια στις κινήσεις μας και στην συμπεριφορά μας?
Ίσως όταν θα έχουμε καλύτερους ηγέτες στην πολιτική ζωή μας.
Αλήθεια.......πότε θα έχουμε όμως καλύτερους πολιτικούς?....μα η απάντηση είναι απλή.....
ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ!!!!!

5 comments:

Ασκαρδαμυκτί said...

Φόρα καμιά μασέλα της προκοπής κι έλα γρήγορα στην Ουρανούπολη!

Shades said...

Τσίρκο.. σταμάτα ρε τους προβληματισμούς δεν οδηγούν πουθενά.
Μόνος σου τα ακούς όλα αυτά, Μένιος και πάλι Μένιος μας αξίζει ρε...

takis said...

Οχι ρε Shades , δεν τα ακούει μόνος του..πολλοί σκέφτονται ετσι αλλα δεν ειναι εύκολο να αλλαχτούν τα πράγματα.. βλαστημάω και μας τους μεγαλύτερους που δεν παραδίδουμε αυτό που ονειρευτήκαμε.. ας μείνουν τα όνειρα τουλάχιστον και τα κουράγια..

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Περιέργως....συμφωνώ και με τους 2 σας!(ο Ασκαρ είναι "αλλού" τώρα...προσπαθεί να δικαιωθεί από γυναίκα...μπουαχαχαχαχα)
Μερικές φορές σκέφτομαι σαν Μένιος....όμως πράτω κατά τον στοίχο.."if u wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make the change"...

Fibi said...

Kατ'αρχήν κάνουμε ένα τεράστιο λάθος, περιοριζόμαστε σε αυτό που θέλουνε οι άλλοι ή ακόμη καλύτερα αυτό που "πρέπει" και δεν κάνουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε γιατί συχνά εώς πάντα τρώμε το κεφαλάκι μας.

Λύση δεν υπάρχει, όσο και να σκάμε και να σπάμε το κεφάλι μας!

Άρα?
Όταν δεν μπορέις να αποφύγεις κάτι... χαλαρώνεις και το απολαμβάνεις!!!

Δεν είναι τυχαίο που οι αναίσθητοι άνθρωποι πεθαίνουν σε μεγαλύτερη ηλικία :)

Φιλούμπες παιδί μ'