Friday, May 4, 2007

....σαν τα χιόνια......



....γεια σας και χαρά σας!!

η κατάστασή μου όσον αφορά το blogging είναι όπως του Λιονταριού της φωτογραφίας!


Αλλαγές σε επαγγελματικά και προσωπικά δρώμενα σιγοβράζουν για αυτό το καλοκαίρι και περιμένω με ανυπομονησία μπορώ να πω. Αντίθετα με τους περισσότερους ανθρώπους, δεν βολεύομαι σε καταστάσεις και το "ξεβόλεμα" είναι για μένα αναζωογόνηση.


Δεν έχω πολλά κέφια για επικοινωνία μέσω internet.

Αντιθέτως, έχω όρεξη να βγω έξω και να συναντιέμαι face to face με τον κόσμο!

Δεν ξέρω αν μου πέρασε "η φάση" με τα blogs....θα δείξει στο μέλλον.....

Επί του παρόντος, μ'αρέσει να παρακολουθώ και να σχολιάζω που και που......
...μέχρι εκεί όμως.....


.....τα κοριτσάκια νά'στε θυληκά και κυρίες.......

.....και τ'αγοράκια νά'στε αρσενικά όπως πρέπει έτσι???


...και μην ξεχνάτε...."δεν υπάρχει εύκολος δρόμος όταν αξίζει ο προορισμός"!!!


Αν μπορούσα να βάλω μουσική στο blog μου θα σας αποχαιρετούσα με το
Locomotive Breath των Jethro Tull(ναι ξέρω είμαι παλιομοδίτης-συγνώμη Sarbel....)

;-))))))

Φιλιά Πολλά!



15 comments:

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Και μιας και δεν μπορώ να κάνω edit το post ή να βάλω μουσική σας παραθέτω τα λογάκια του τραγουδιού!
Ακούστε το η νεώτεροι/ες να δείτε τι σημαίνει rock μουσική με πνευστά.....

In the shuffling madness
of the locomotive breath,
runs the all-time loser,
headlong to his death.

He feels the piston scraping --
steam breaking on his brow --
old Charlie stole the handle and
the train won't stop going --
no way to slow down.

He sees his children jumping off
at the stations -- one by one.
His woman and his best friend --
in bed and having fun.

He's crawling down the corridor
on his hands and knees --
old Charlie stole the handle and
the train won't stop going --
no way to slow down.

He hears the silence howling --
catches angels as they fall.
And the all-time winner
has got him by the balls.

He picks up Gideons Bible --
open at page one --
old Charlie stole the handle and
the train won't stop going --
no way to slow down.

candy's τετραδιάκι said...

Που πας ρε?

Παιδίσκη ερωμένη said...

Εύχομαι να αλλάξεις γνώμη..

Menios said...

Είσαι μεγάλο τσίρκο τελικά!!!
Δεν πειράζει αγόρι μου ένας εραστής του διαδυκτίου λιγότερος.. αν και για να πω την αλήθεια το μόνο που είχα να φοβηθώ από σένα ήταν το δόντι...
Όπως ξέρεις στην Ελλάδα αν έχεις δόντι δεν φοβάσαι κανένα!!!

Μεγάλο τσίρκο ήσουνα
με χιούμορ και με τρέλα
και η κοιλιά σου έμοιαζε
με φουσκωτή σαμπρέλα..

Ροζ πάνθηρας εντύθηκες
για κάνα δυό βδομάδες
σε τσίρκο μεταλάχτηκες
σαν τους φτωχούς νομάδες..

Είδες ότι δε σ'έπαιρνε
προτίμησες το πούλο
ώρα καλή στη πρύμνη σου
goog bay - βα φα κούλο!!!

(τι λέει πάλι ο ποιητής...)

ΥΓ. το κομμάτι που διάλεξες είναι παλιομοδιτικογαμάτο.. και σε όποιον αρέσει!!!

Sigmataf said...

Απο τα καλύτερα που διάβασα σήμερα.

Το νού σου ρεεεεεεεεεε!!!!!!!!

σε πέτυχα στην έξοδο.
Μαλακία ρε!

Έπρεπε να σε πετύχαινα νωρίτερα.

Άντε και καλή συνέχεια στην πραγματικότητά.

;))))

Anonymous said...

Ελα ρε τσίρκο μου αφού θα αρχίσεις να ξαναγράφεις σε κανα 2 βδομάδες δεν θα αντέξεις να μην με κράζεις!!

Ξεκουράσου και καλή επιστροφή ....γιατι θα επανέλθεις το ξέρω...

Fibi said...

Αγαπημένε μου,
Πολύ ωραία η ιδέα σου και χορταστική, όμως την συγκεκριμένη περίοδο τρέχουμε και δεν φτάνουμε...
Αφήνω την πρόσληση ανοικτή και θα σε ειδοποιήσω για το που και πότε ΄;)

Καλά να περνάς

Ασκαρδαμυκτί said...

Aν φύγεις, θ' αναλάβω εγώ να τα χώνω στην "ντροπή των Βαλκανίων"!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@candy
θα σου πω από κοντά.

@παιδίσκη
...κι εγώ...

@menios
τι να πω....ΤΙ ΝΑ ΠΩ....!!!!
R E S P E C T !!!!!!!...για το ποίημα και την παρουσία σου στο διαδίκτυον....επιφυλάσομαι για ψητό ψαράκι και ούζα στην οικία μου φίλε!

@sigmataf
...δεν έχασες και πολλά...νά'σαι καλά βρε!

@maraki
...κατά βάθος είσαι η αδυναμία μου....αλλά στο πολύ βάθος....;-)))

@fibi
no problemo γκουρούούού.....
με το πάάάάσοοοοοοο σουουουουου..
:-)))))))

@askar
...ήμουν σίγουρος φίλε.... ;-)))

Μαράκι said...

Ρε γμτ δεν ξέρω ποιος με μούτζωσε αυτό το μήνα και όλα πάνε στραβά αλλά ενημερωτικά να ξερεις πάει το παλιό Μαράκι τρελοί θαυμαστές διελυσαν τα μπλογκ μου και έκανα καινούριο kosmogirismeni2.blogspot.com

takis said...

Εγω λέω να συνεχίσεις, οχι με έντονο ρυθμό ίσως...και αυτό το λέω γιατί απο το λίγο που σε ξέρω σε βάζω στη Α γραμμή του πυρός ( Θα μου πεις με τη παρέα που έχεις μπλέξει τι περιμένεις..Μένιος, Κάντυ, Ασκαρ κλπ)
Μη χαθείς τελείως τουλάχιστον.

Shades said...

Θα σταματήσω.. θα σταματήσω και όλο εδώ είσαι παλιοτσίρκο.. βρε καλά στα λέει ο Μένιος ο Γίγαντας ! ! !

candy's τετραδιάκι said...

Xεχεχεχε Τακουλη ;)

Μαράκι said...

Ρε τσίρκουλο αφού γράφεις στο Μωσαικό εδώ γιατι κωλύεσαι?

GouRouni said...
This comment has been removed by the author.