Monday, December 24, 2007

Τα Έλφς και τα ντέρτια τους!!!!



















- ....Jingle Bells.....jingle nells...jingle all the way....oh what fine it is to......


...μπααααμ.....μπουμ.....νβδφιοωιβγλεβπββγεβεη.......
"πωλείται όπως είναι επιπλωμένοοοοοοοοο....χιιικκ....
...με χιλιάδες αναμνήσεις φορτωμένοοοοοοοοο......χιιιικκκ....

-.......ρε συ τρελάθηκεεεεεεεεες!!!

-......."πωλείται και το δίνω όσο κι όόόόόσσοοοοοοοοοοοο.....φτάνει θεέ μου απ'τον.......χαβούζα να γλιτώσσωωωωωωωωω"........γειά σου ρε πατριώτηηηηηηηηηη........χιιιιιικ.....

-......αααα....θα τρελαθώ.....σκυλάδικο ρε θα το κάνεις το χωριό του Άϊ Βασίλη?εεεεεεε?

-......διορθώνω.....δεν είναι μόνο δικό του χωριό.....και δεύτερον......χιιιιιικκκκ...μήπως ξέρεις αν έχουμε σχολή ξένων γλωσσών για Ουκρανικά?????........(άναψε το τσιγάρο δώσμου φωτιάάάάάά.....έχω μεγάλο ντέρτι μες στη καρδιάάάάάά)......

- ......τι να την κάνεις βρε αχαϊρευτε......δε κοιτάς τα χάλια σου.....που θες και ξένες γλώσσες......που ήσουνα ρε και έχεις τέτοια χάλια εεεε???.......αντί να είσαι εδώ, να πούμε τα κάλαντα όλοι μαζί.......εεεεεε????

-......τα ματάκια της με καίνεεεεεε....γιατί είν'σαν μανακένεεεεεεεεε....όπα-όπα τς-τς-τς-τς-τς.......αχχχχχχχχχχ......στην ουκρανία ήμουν φίλεεεεεεε.......εκεί είναι η ζωή.......!!!!!....όπα-όπα....τς-τς-τς...

-.....πάλι μας ντρόπιασες ρε ρεμάλι της κοινωνίας?εεεεεε?????πάλιιιιιι??????

-......τι λες αγόρι μου....σας τίμησα θες να πεις......έβγαλα νοκ-άουτ 2 εικοσάχρονα που αν τά'βλεπες......αχχχχχχ.....τι να σου λέω τώρα........

-......τι να σου πω ρε ξεδιάντροπε.....σα δε ντρέπεσαι....τα καλύτερα κορίτσια του χωριού έχουμε εδώ και εσύ.........Χριστουγεννιάτικα κιόλας......

-......σε διακόπτω.....άκου να δεις πως έχουν τα πράγματα.......εδώ στο χωριό φίλε.....τα γκομενάκια την έχουν δει.....για να γαμήσεις καλή γκόμενα πρέπει να της δείξεις πρώτα Βιογραφικό....αυτή να σκεφτεί αν το βιογραφικό σου κολάει με όλα όσα της έχει μάθει η μαμά της να ζητάει από έναν άντρα......και αααααανννν κολάει το βιογραφικό σου......αρχίζει το παιχνίδιιιιιιιι.......κάτσε όμως να βάλω ένα ποτάκι.....μόνο μεθυσμένος πλέον μπορώ να μείνω σ'αυτό το κωλοχώρι........λοιπόόόόόννννν.....τι λέγαμε????.....αααααα.....ναι.....και αφού λοιπόν στο παίξει η γκόμενα βαρύ-πεπόνι, για να σε κάνει να νομίζεις ότι την κατακτάς κιόλας......πέφτεις εσύ στη λούμπα.....και νομίζεις ότι βρήκες κελεπούρι.....ενώ αγόρι μου έχεις πατήσει τη μπανανόφλουδα και σε πάει γλιστρώντας από το Βόρειο στον Νότιο Πόλο!!!!Μ'έπιασες??

-......Πάντα ήσουν κυνικός στις απόψεις σου.......δεν περίμενα και τίποτα άλλο από σένα.....και τι λύση βρήκες????....γιατί φαντάζομαι ότι έχεις την απάντηση ήδη......και μάλιστα εν μέσω Χριστουγέννων.....

-.....Ουκρανία φίλε!!!!!!!.....η μία πιο ωραία από την άλλη......σε παρακαλάνε......και έχουν τα εξής θετικά.....1.ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ 2.ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ 3.ΔΕΝ ΖΗΤΑΝΕ SUV ΚΑΙ ΕΞΟΧΙΚΑ 4.ΑΡΚΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΛΙΓΑ 5. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΦΑΚΙ "εμένα που με βλέπεις.....μου την έπεφτε ο Τζίγγερ"....ή κοινώς αυτό το ύφος της δυσκοίλιας που η γκόμενα έχει μια μόνιμη έκφραση, όταν πας να της μιλήσεις, σαν να θέλει να πάει στη τουαλέτα"....και άλλα πολλά φίλε......και που να τις δεις πάνω στα τραπέζια εεεε???...."κορμί θανατηφώροοοοο.......κορμί θανατηφώροοοοο....σε θέλω άνευ όρωωωωωννννν"!!!!!!

-.....είσαι επιφανειακός....

-.....και εσύ αγάμητος......αλλά τι να κάνουμε......γι'άλλους τα ντόρτια κι οι διπλές.....και γι'άλλους οι εξάρες! ......πάω κάτω πάλι......έρχεται πρωτοχρονιά........καλά ξενερώματα με τον χοντρό και τις ανοργασμικέεεεεες εδώ πάνω........"θα κάνουμε έναν έρωτα όλο τρέέέέέλλλαααααα"!!!!!!!!.....έρχομαι μωράκι μου τσαχπινογαργαλιάρικοοοοοοοο.......

-......αχχχχχχ.....πάνε οι αξίες την σήμερον ημέρα........

τοκ-τοκ......τοκ-τοκ-τοκ!!!

-......γειά σου αγάπη μου......έλα να σε φιλήσω......

-......μακρυά.....!!!!.... που θες να με φιλήσεις κιόλας!!!!!....να σου πω?????είδες τι αμάξι πήρε στην κολητή μου ο φίλος της???.......CRYSLER STRATUS CABRIO 2,3!!!!!......εσύ άχρηστε.....ακαμάτη......με το γιαπωνέζικο 10ετίας θα μείνεις μια ζωή......αμ καλά μου τά'λεγε η μάνα μου να πάρω τον γιό της κυρά-Παναγιώτας....που είχε και χωράφια....και θα με πήγαινε διακοπές στη Μύκονο.......και θα τρώγαμε στο Sea Sattin και στο Katrin....με τον Ρουβά και τον Ψηνάκη στο διπλανό τραπέζι.....και το Χειμώνα θα με πήγαινε Παρνασσό.........και.....και.....και......και.......

-......(άει στο διάολο μωρή καραγκούνα.......που νομίζεις ότι μεγάλωσες στο Buckingham Palace.....ξεχνάς ότι αν δεν κάνεις αποτρίχωση μέρα παρά μέρα, θα βγάλεις μουστάκι τσιγγελωτό σαν τον Καραϊσκάκη)......καλά μωράκι μου θα δω τι καταναλωτικά δάνεια υπάρχουν να πάρουμε και εμείς ένα.......ότι θες μωρό μου.......(που είναι το κινητό του άλλου ρε γαμώτο........ααααα....νά'το......"ήχος κινητού=έχεις μεγάλο ταλέντο στα χείλη"......έλα ρε!!!!!...δε μπορώ να φωνάξω....να σου πω?????.....να κατέβω και εγώ?είχες δίκιο-μου ζήτησε CRYSLER και Μύκονο η μαλακισμένη Καραγκούνα.....η αχάριστηηηηηηη!!!!!!)

-......Έλα κολητέ!!!!!! όταν στα έλεγα εγώ εσύ με έιπες επιφανειακό........Θα πω στην Αννούσκα να φέρει 2 ξαδέρφες της....κουκλάκια εεεεεε?????...... καιαιαιαιαιαι....."τα ξέρουν τα κάλαντα!!!!!!"........χαχαχαχαχαχαχαχα............άστην βλαχάρα-τη Καραγκούνα και έλα φίλε.......επιτέλους!!!!!!.......ξύπνησες!!!!!......άκου CRYSLER??????αχαχαχαχαχαχαχαχαχα......και φαγητό στο Κατριν........υπερτιμημένο το μουνί στο χωριό φίλεεεεεεε......έλα εδώ και μετά σύγκρινε και πες μου.....γιατί αν θέλει αυτή CRYSLER.....αυτές εδώ παίζουν από Bentley και Aston Martin και πάνω..........τουλάχιστον......... σε περιμένω έλα φίλεεεεε!!!!!

-......πως την λένε στο επώνυμο?....δεν ξέρω και ουκρανικά ρε γαμώτο.....!!!!!

-......Δεν χρειάζεται να ξέρεις Ουκρανικά ρε........όλοι μιλάμε την "διεθνή γλώσσα" εδώ........την κοπέλα δεν ξέρω πως την λένε αλλά.....αν σ'αρέσει το "τσιμπούκοβα"....έτσι να την λες....χαχαχαχαχαχα

EΛΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ CHRISTMAS SPIRIT.................!!!!!!!!!!!!!!!

....όπα μανάρι μου....όπα......

"Jingle Bells μανάρι μου,
μου λες και με χαϊδεύεις,
και με ωραία κουνήματα,
τον π......ο μου μαγεύεις"

.....πω-πω ποίηση.......ποιος Σεφέρης και Νόμπελ..........τι ξέρουν αυτοί....τς-τς-τς-τς-τς-τς...

5 comments:

mania said...

Βρε Τσίρκο μου μεγάλο,
τι χάλια είν' αυτά χριστουγεννιάτικα! Τα κοπάνησες;;; Χα χα.
Πέρασα να σου πω τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Χρόνια πολλά, νά'σαι καλά βρε!!!
...είναι ένα παλιό post μου από το προηγούμενο blog που είχα και σκέφτηκα να το ανεβάσω και εδώ...

osela said...

όπως πάντα επίπεδο uberalles!

καλά χριστούγεννα λοιπόν

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

δεν καταλαβαίνει τι εστί "uberalles" αλλά χρόνια πολλά και σε σένα Οσελίτσα!!
:-))))

purple said...

ουτε ενα χριστουγεννιατικο ποστ δεν μπορεις να ανεβασεις χωρις να το κανεις σαν τα μουτρα σου :-))))
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑ!!!!