Thursday, December 20, 2007

....φύγαμε....


....ναι....μάλλον θα είμαστε από εκείνους.....ποιούς????
Εκείνους που θα βγάλουν στις ειδήσεις ως ....μεγάλη ουρά αυτοκινήτων στην Εθνική προς
Θεσσαλονίκη!!!!Όσο και αν το απεύχομαι, κάτι μου λέει ότι θα βρούμε μεγάλο μπελά αύριο
το απόγευμα.....βέβαια ο μπελάς ξεκινά από σήμερα γιατί πρέπει να σιδερώσω κανά πουκάμισο και παντελόνι.
Ήρθαν και τα πουλοβεράκια μου......αααα....δε σας έχω πει γι'αυτό ε?
Λοιπόν το ebay είναι μεγάλη υπόθεση παιδιά.....μπορεί να πλήτω την ελληνική οικονομία,
αγοράζοντας από το ebay αλλά παιδιά τό'χουν ξεφτιλήσει το θέμα στα αθηναϊκά καταστήματα ε?
Ότι πάρεις 50 με 100€ έχει.
Πρέπει και λόγω δουλειάς να ντύνομαι σχετικά καλά=επώνυμα ρούχα....
....και σε σχέση με τον μισθό μου ....η "εξίσωση" δεν βγαίνει!!!
Έτσι τοΝ τελευταίο μήνα απόκτησα από το ebay :
timberland πουκαμισάκι με 13€(10$ το πουκάμισο και 12$ έξοδα αποστολής),
2 πουλοβεράκια Tommy Hilfinger με 70€(μαζί με έξοδα αποστολής)
και ένα ζευγάρι παπουτσάκια timberland με 53€(μαζί με έξοδα αποστολής και αυτά)
Σύνολο κόστους στα ελληνικά μαγαζιά τώρα?
Το Πουκάμισο 90€
Τα 2 πουλόβερ 180€
Υποδήματα 160€
Σύνολο 430€
Κόστος αγοράς από ebay 139€
Διαφορά = 291€
Είπατε κάτι?
Καλά Χριστούγεννα σε όλους παιδιά......εγώ θα βόσκω στα κουτούκια της Θεσσαλονίκης με την Θεσσαλονικιά μου κούκλα!!
:-)))))))))))))))

9 comments:

mania said...

Καλησπέρα Τσίρκο μου μεγάλο,
Όταν λες ebay τι εννοείς;;; site είναι αυτό;;; Είμαι λίγο αργόστροφη ξέρεις. Πες μου να ψωνίσω κι εγώ..

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Καλησπερούδια,

www.ebay.com

patsiouri said...

Ει τσίρκο, να περάσεις τέλεια με τα συμπεθέρια!!!!! Περιμένω νέα!

Fibi said...

καλά να μου περάσετε!

Αλή σε μας που θα μείνουμε Αθήνα επειδή το έταιρον ήμισι δουλέυει...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@patsiouri
....θα έχεις πλήρη ενημέρωση!!
Καλά να περάσεις !!!! :-))))

@FIBI
...υπομονή γκουρού μου!
Φιλιά πολλά! :-)))))

purple said...

καλα να περασετε!!!!
φιλιαααααααααααααα
καλες γιορτες¨:-)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

....επ...blogoχαθήκαμε ρε γαμώτο....φιλιά, καλές γιορτές!!!

Ασκαρδαμυκτί said...

Εσύ τσίρκο μου πρέπει να πάρεις τη θέση του Αλογοσκούφη!
Καλά Χριστούγεννα ρε ρεμάλια!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

νά'σαι καλά ασκαρ!!!!
Επίσης!!!!
;-))))