Thursday, November 15, 2007

με εκνευρίζουν οι διαφημήσεις!!!

όχι αυτή που βλέπεται εδώ!!...αυτή είναι μια υπέροχη διαφημισούλα
η οποία, ως αφίσα, έμπαινε στο εσωτερικό εκείνων των παλιών ψιλικατζίδικων,
των περιοδικών κλπ.

Με εκνευρίζει το γεγονός ότι σηκώνομαι και φτιάχνω καφέ, ανοίγω το ράδιο και
με πρήζουν στη διαφήμιση 6:50 το πρωί!!!

Δεν είναι απαράδεκτο?
Ιδιαίτερα αυτή η ηλιθιότητα που έχει το Jumbo ως διαφήμηση!!!
Παίζεται σε όλους τους σταθμούς και μου την δίνει στα νεύρα....
αυτά πρω'ι-πρωί!!!

Πάω τώρα να τσακωθώ με την ΔΕΗ γιατί μου έστειλε λογαριασμό 388€, ενώ έπρεπε
να είναι γύρω στα 100€ σύμφωνα με τις KWh που έχω καταναλώσει το 2μηνο!!
Πλήρωσα και 350€ πετρέλαιο χθες......
ευτυχώς παίζει τραγουδάκια τώρα το ράδιο....

18 comments:

purple said...

Μπαμπα μου που ζεις... μπαμπα μου ξεκολλα... στο jumbo δεν χρειαζεται να εχεις πορτοφολα!!!!
οταν εχουμε κεφια εμεις οι διαφημιστες ομως!!!
αντε καλημερες :-)))

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!

@$%#&*%γκρρρρρ$#^@**&%$#!!!!

...καλημέρα χατιρικώς μετά από τέτοιο σχόλιο!
;-)

Σκορπινα said...

Χαχαχα!
Καλημέρες...

Είναι μεγάλο βάσανο οι διαφημίσεις...Ραδιοφωνικές, Τηλεοπτικές...και πάσης φύσεως!!

Θα δείς που σε λίγο καιρό θα τη σιγοτραγουδάς τη συγκεκριμένη διαφήμιση...
Έτσι είναι φτιαγμένες αυτές...Για να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου...

Φιλιά!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Σιγά μην τραγουδήσω και Jumbo ρε συ!!!....είμαι τσίρκο αλλά όχι κι έτσι!!!!!

...καλό σεφτέ μου έκανες στο post...gkrrrrrrrrrr

;-)

fevis said...

Ωχ, ωχ, ωχ... πρωινό ξεκίνημα με λογαριασμούς ε? Υπομονή...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...εντάξει...τακτοποιήθηκε το θέμα..."ανέμακτα" ευτυχώς!!!

osela said...

το jumbo έχει ή τους χειρότερους διαφημιστές ή το χειρότερο δυναμικό. Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση για τις απαίσιες, κιτς, χωρίς ίχνος χιούμορ, διαφημίσιες τους. Όλες!!!

(και λίγα είπα)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

πες τα -πες τα παιδί μου.....βγάλε το άχτι σου...σιχτίριασέ τους!!!!!!
:-))))

Μαράκι said...

Αχ αυτοί οι λογαριασμοί λες αυτοί να με αρρωστήσανε?

purple said...

το γεγονος οτι κανουν διαφημισεις που συζητουνται ειναι επιτυχια τωρα αν συζητουνται θετικα ή αρνητικα λεπτομερεια για το συγκεκριμενο προιον!!!!

μαρακι ας μην μιλαμε για λογαρισμους καλυτερα :-(

καλημερες!!!

Effie said...

Κάπου είχα διαβάσει οτι ο τύπος που γράφει τις διαφημίσεις του jumbo, τις εμπνέεται την ώρα που οδηγεί - σου λέει κάτι αυτό;
Μπάιδεγουέι, στη συγκεκριμένη συνέντευξη τον παρουσίαζαν ως σούπερ επιτυχημένο διαφημιστή, οπότε προφανώς ο/η purple έχει δίκιο - τέτοιες δουλειές κρίνονται εκ του (οικονομικού) αποτελέσματος.
Καλό Σ/Κ!

Ασκαρδαμυκτί said...

Πού να είχες και σπόρο που του έφαγε τα ρούχα ο σκόρος;
Καλό Σ/Κ ρε ρεμάλια...

proklisi said...

Πάλι τα λεφτά σκέφτεσαι; τσιφούτη σκρούτζ.
Άλλα ήθελες το μωρό σου να είναι έξυπνο και όμορφο, δεν ήθελες φακλάνα με προίκα ας πρόσεχες όμορφε.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@μαράκι
πρόσθεσαν το κάτιτί τους μάλλον...
:-)))))

@τα βλέπω όλα μωβ
από την άποψη του διαφημιστή
όλα αυτά ε?

@εφη
...κοίταξε από τα Jumbo ψωνίζω και εγώ δώρα γιατί έχουν τις καλύτερες τιμές....και κεριά για τον εαυτό μου...αλλά η διαφήμηση μου την έχει βαρέσει τόσο πολύ που θα τους κόψω μου φαίνεται!!!!Καλό ΣΚ και σε σένα βρε... :-)))))

@proklisi
...κοίτα πρόκληση...το ότι έχεις 10 διδακτορικά στις πίπες και άλλα 5 διδακτορικά στα γαμήσια δεν σημαίνει ότι μπορεί να έχεις άποψη για όλα έτσι?...κι ο Λουμίδης στους καφέδες που λένε!!!
Αλήθεια τον παπαγάλο της διαφήμησης τον έχεις πηδήξει ή προτίμησες τον ίδιο τον Λουμίδη??? :-))))))

osela said...

μου φαίνεται τους φτύνουν και νομίζουν ότι βρέχει, ε?
είναι κι αυτό μια οπτική.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

φίλε ασκαρ δε τό'πιασα αλλά καλό ΣΚ νά'χεις και συ.... :-)))

hello lady Osela!:-)))

Fibi said...

Σου το εχω ξαναπεί, μην τρελλαίνεσαι!!!

Τι να πουν κι εδώ στο γραφείο που όλη μέρα είμαι μες την καλή χαρά, ακόμη κι αν όλα πάνε απο το κακό στο χειρότερο???

Αν καθόντουσαν όλοι να σκάνε θα είμασταν μια μονότονη κοινωνία :)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...καλά....εσύ δεν θα έβρισκες άλλη δουλειά λόγω ιδεολογίας!!!
:-)))))