Monday, July 23, 2007

"ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΜΕΝ"


.....έλεγε ο ανεπανάληπτος "Μαυρογιαλούρος" στην μοναδική ταινία "υπάρχει και φιλότιμο"....και διόρθωνε ευθύς αμέσως σε "ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΜΕΝ"!
....όμως "η αλήθεια πάει μπροστά".....λέει ο λαός και φυσικά έχει δίκιο....
Διαβάζω λοιπόν τα νέα στο interneti και μένω άφωνος......
Ποινή φυλάκισης 2 ετών στον καθένα με 3ετή αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο στους χρηματιστές Ι. Μούστο, Π. Κονταλέξη και Δ. Ράνιο
καθώς και στον επιχειρηματία Σπ. Τασσόγλου, που κρίθηκαν ένοχοι για χειραγώγηση μετοχών τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 1999……
Το δικαστήριο με πρόταση του Εισαγγελέα έκρινε αθώο τον επιχειρηματία κ. Η. Μπογδάνο και απάλλαξε από την κατηγορία της διασποράς ψευδών ειδήσεων τον επιχειρηματία κ. Γ. Μπατατούδη, καθώς στις 15 Ιουλίου συμπληρώθηκε 5ετία και το αδίκημα παραγράφηκε…
από την euro2day.gr
Αυτοί δεν υπόσχονται "κράτος δικαίου"???....εσείς αν δεν κάνετε την δουλειά σας δεν θα σας διώξουν?......αυτοί γιατί μένουν στις θέσεις τους ρε πούστη μου!!!!
ΘΑ......ΘΑ.......ΘΑ.......!!!!!
Φάσκελα παιδιά.....πολλά ΦΑΣΚΕΛΑ την ώρα της κάλπης!!!!

7 comments:

Fibi said...

Με την διάθεση που έχεις...
ακόμη άψητο το βλέπω :)

Έχω βαρεθεί και έχω σταματήσει να ασχολούμαι με τα κοινά, είναι σπαστικά και ως γνωστόν ότι μας χαλάει το πετάμε!

Ασκαρδαμυκτί said...

Θέλω μια πιο συγκεκριμένη πρόταση φίλε μου για την ... ώρα της κάλπης!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημέρα,

@fibi
σιγοψήνεται και μού'χει σπάσει λίγο τα νεύρα.....
Καλά κάνεις για τα κοινά....στην Ελλάδα αξίζει να ζει κανείς για άλλα πράγματα....

@ασκαρ
....από μένα....χλωμό το βλέπω...

Shades said...

Τσίρκο εγώ έχω μια καλή πρόταση τη μέρα της κάλπης.. κερνάω ούζα στη Πειραική.. παρτούζα αυτοί? παρτούζα κι εμείς για πάρτι μας αυτή τη φορά.

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Μέσααααααα....δεν το συζητώ!!!!
Σαρδέλα στα κάρβουνα να υπάρχει ή κάτι παρεμφερές και πάμε όπου θες....μόνο ρε παιδί μου ξέρεις τι?....να φέρεις και τον κολητό σου τον Μένιο γιατί εσύ είσαι λίγο ξενέρας ώρες-ώρες....

(ξέρω τι λες από μέσα σου μωρή κουφάλα!!!)
;- )))))))))))))))

takis said...

Το αποτέλεσμα γνωστό, 44,57% ο ένας 41,32% ο άλλος...
αν εχει θέση στο τραπέζι της σαρδέλλας έρχομαι (τρελλαίνομαι για σαρδέλλες..)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

.....όλοι οι καλοί χωρούν....!
;-))))))))