Monday, November 26, 2007

.....έτσι ντε!!!!

"Η αδήλωτη εργασία στην Ελλάδα αντιστοιχεί, σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο 20% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, γεγονός που κατατάσσει τη χώρα μας δεύτερη, μετά τη Βουλγαρία (35% του ΑΕΠ), μεταξύ των 27 χωρών μελών της ΕΕ."

....αυτό είναι μια παράγραφος που βρήκα στο blog του
@generation 700€.....

Θέλω να σας πληροφορίσω ότι είναι εντελώς ψέματα και ο λόγος είναι ότι δεν έχω συμπεριληφθεί εγώ...εμουά...μάισέλφ!!!

Μάλιστα καλοί μου άνθρωποι....ξεκινάω 2η δουλειά και με μαύρα χρήματα μάλιστα....και ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!!!

Ο πληθωρισμός είναι 15% το δίμηνο στο super market και τι μου λένε εμένα τώρα για 3.7% ετησίως.....είναι κουραφέξαλα!!!!!

Έτσι....επειδή έχω φέρει τις συνθήκες στην πρωινή μου δουλειά να φεύγω στις 4pm το αργότερο, να δουλεύω στο 3 (με maximum το 10)των δυνατοτήτων μου και να είμαι και παράδειγμα προς μίμισην κιόλας(φανταστείται τι χαραμοφάηδες υπάρχουν εκεί μέσα ε?).......θα ξεκινήσω και 2η δουλειά 5 με 8pm.....

Πωλήσεις πάλι....που από μικρός έλεγα "εγώ δεν κάνω για πωλήσεις και δεν την θέλω αυτή την δουλειά"!!!!!....και δούλεψα στην Βιομηχανία.....και είχα και βαρύγδουπους τίτλους στο εξωτερικό όπως...Project Manager=ουαου δικέ μου εεε?...ή το άλλο?....Cost & Planning Controller=ουαουουου...τσσσσσσσσ.....ξέρω σας ήρθε οργασμός τώρα!!!!!

Τελικά ξέρετε ποια είναι η καλύτερη δουλειά ρε παιδιά????

1ον...αυτή που ξυπνάς το πρωί,κοιτιέσαι στο καθρέπτη και νιώθεις καλά με αυτό που κάνεις
και
2ον αυτή που σου φέρνει τα πιο καλά χρήματα για να ζήσεις αξιοπρεπώς!!!!

Να χέσω και τα μεταπτυχιακά μου και όλα....this is Ellada my friends!!!!!

Θα τα πουλήσω όλα λοιπόν.......από σκουριασμένα σίδερα της φυλακής....μέχρι σαγιονάρες με στρας για τα πεκινουά των Βορείων Προαστίων!!!!

Έτσι λοιπόν μπορεί να χαθώ γενικώς........

Τα φιλιά μου.......
:-)))))))))

21 comments:

osela said...

τσιρκούλη καλή δύναμη, πρόσεξε, η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημέρα Οσελίτσα,

κρατάω το "αφέντης" απ'όσα είπες!!!
...μ'άρεσε του παλιότσιρκου-μ'άρεσε!!!

:-)))))))

osela said...

σ' άρεσε ε?
ξέρεις τι λένε όμως
"στην χώρα των τυφλών οι κύκλωπες βασιλεύουν".....

Suspect said...

η καλυτερη δουλεια ειναι αυτη που σε πληρωνουν και καθεσαι.

Ασκαρδαμυκτί said...

Τουλάχιστον στο μεταπτυχιακό πήδηξες καμια γκόμενα της προκοπής;

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

καλημέρα,

@suspect
ναι ρε γαμώτο αλλά βαριέσαι κιόλας κάποια στιγμή, δε νομίζεις?

@ασκαρ
...είχα σταθερή σχέση.....ο μαλάκας....και ήμουν και και πιστός....ο ΜΑΛΑΚΑΣ!!!!

osela said...

δεν είσαι μ.... καλέ μου.
ο καθένας κάνει αυτό που θεωρεί σωστό, αυτό μας ορίζει. Η βιοθεωρία μας, η συνέπειά μας. δεν αντιγράφουμε συμπεριφορές.
Οι καλοί επιβιώνουν, επιμένω.
μην στενααχωριέσαι, δεν χάνεις εσύ.

Halinaria said...

Λόγω μετακόμισης άρχισα και εγώ δεύτερη δουλειά για πρώτη φορά στη ζωή μου!
Κουράζομαι, δεν βγαίνω καθόλου έξω... αλλά τα άτιμα είναι τόσο γλυκά.. και αν ξεπεράσεις την πλύση που έχουν κάνει στον εγκέφαλο σου απο τότε που ήσουνα μικρό, βλέπεις οτι ωραία η αξιοπρέπεια της δουλειάς πίσω απο ένα γραφείο, αλλά τη ζεστασιά και τη θαλπωρή που νιώθει η τσεπούλα σου όταν δουλεύεις βράδυ (προσωπικά μιλάω) δεν στη δίνει καμία καρέκλα!
Καλή αρχή :)

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@lady oselα
μωρέ μαλάκας ήμουν που δεν έκανα την ζωή μου στο Λονδίνο....και ασχολιόμουν με μια ηλίθια....ξέρω εγώ τι σου λέω οσελίτσα! :- ))))))

@halinaria
Καλή αρχή και σε σένα βρε!...οι μόνες δουλειές που δεν έχω κάνει είναι νύχτα....το πολύ μέχρι τις 1 έχω δουλέψει όταν ήμουν φοιτητής στο Ηράκλειο.
Πάντως, όταν πάω στον άλλο κόσμο, θα πάω να βρω την γιαγιά σου να πιούμε ένα καφέ!!!

candy's τετραδιάκι said...

Τσιρκουλο καλημερα..αυτο το Cost & Planning Controller κατι μου κανε!

;)

Hσαν αληθεια απ' αυτουνο?????

:))))))))))))))

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

ναι ρε τό'κανα κι αυτό ο βρωμιάρης!!! ;-)))))

patsiouri said...

Ετσι αδέρφια, αδήλωτοι όλοι, μπάς και βάλουν μυαλό!!!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

....πατσιούρι αρχηγέ μας...
....εσύ οδήγησέ μας!!!

Κώστας said...

Η καλύτερη δουλειά είναι αυτή που σου εξασφαλίζει καλύτερη ποιότητα ζωής.
Και καλύτερα λεφτα
Και μηδεν άγχος
Και ελεύθερο χρόνο
Και καλό εργασιακό περιβάλλον
Και ενδιαφέρον για την ίδια την δουλειά

Ϋπάρχει άραγε τέτοια δουλειά??

Shades said...

Ρεμάλι τελειωμένο.. διπλοθεσίτη.. φοροκλέφτη.. φορο-Γιάννη Αγιάννη δεν λυπάσε ρε τον τζογαδόρο τον Αλογομούρη; που θα βρει λεφτά να κλέψει αν υπάρχουν τέτοια ρεμάλια αδήλωτα; κάτι παλιοχαρακτήρες σαν κι εσένα υπάρχουν και θα φτάσει το ΦΠΑ 30% να δω μετά πώς θα αγοράζεις μπανάνες;

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@κώστας
υπάρχει....αλλά με την προϋπόθεση ότι αλλάζεις συνεχώς δουλειές κάθε 3-4 χρόνια!! ;-)))

@shades
...και τις μπανάνες στη΄ζούλα θα τις αγοράζω ρε....βρήκα βύσμα στην "chiquita"!! ¨-)))

Anonymous said...

θέλω να σου πω ότι μου άρεσε το άρθρο για το στρατό και με την συγκατάθεσή σου ας το αναδημοσιεύσουμε στο www.omhroi.gr

epikoinwnhse mazi mou sto anti /omhroi.gr

Fibi said...

Αντε βρε, κάθε χτες και χειρότερα. Κάθε μέρα θα γκρινιάξεις για κάτι, τι να πω... εγώ βασικά δεν σκαμπάζω απο γκρίνιες... τέτοιου είδους τουλάχιστον... αλλά θα στο πω άλλη μια φορά

ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ!!!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

@anti /omhroi.gr
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά δεν με ενδιαφέρει η δημοσίευση των post μου, κάπου αλλού εκτός από το προσωπικό μου blog.

@fibi
...καλή η χαλαρότητα ρε fibi, αλλά όταν έρχοντε οι αφραγκίες ζορίζουν τα πράγματα και η φιλοσοφία περνάει σε 2η μοίρα!

candy's τετραδιάκι said...

Τσιρκουλε ατσααααααα!!!
Εγεινες και διασημος???
Χαχαχα:))

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...που είσαι εσύ βρε τσογλάνιον?
;-))))))))))